یادواره شهید تندگویان برگزار شد
کد خبر: 1324694
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
در فیروزآباد؛

یادواره شهید تندگویان برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره شهید تندگویان و 36 شهید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف با حضور آیت‌الله موحد در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، یادواره شهید تندگویان و 36 شهید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف امروز چهارشنبه، 6 آذر‌ با حضور آیت‌الله علی موحد، نماینده ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.



در این مراسم  که به‌مناسبت هفته بسیج جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا در سالن آموزش و پرورش شهرستان فیروز آباد برگزار شد، آیت‌الله علی موحد، نماینده ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس با تبریک هفته بسیج، گفت: یکی از مهمترین تصمیم‌های امام خمینی(‌ره) تشکیل بسیج مستضعفین بود.



وی تصریح کرد: هر ساله روز و هفته تشکیل بسیج باید گرامی داشته شود ‌و به تبیین تفکر بسیجی پرداخت؛ چراکه دشمنان نمی‌توانند تفکر الهی بسیج را درک کنند.



آیت‌الله موحد اظهار کرد: تفکر بسیجی بود که در دفاع مقدس معادلات نظامی دنیا را به‌هم زد و ما و کشور ایران را پشت سر نظام اسلامی نگه داشت و علت این موانعی که دشمن سر راه ما می‌گذارد همین تفکر الهی است؛ زیرا ما با همین تفکر به شیطان بزرگ نه گفته‌ایم و در مقابلشان مقاومت می‌کنیم.

captcha