رسانه‌های برتر در پایان طرح ملی «همسفر تا بهشت» معرفی می‌شوند
کد خبر: 1393031
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

رسانه‌های برتر در پایان طرح ملی «همسفر تا بهشت» معرفی می‌شوند

گروه اجتماعی:‌ رسانه‌های برتر در انعکاس طرح ملی «همسفر تا بهشت» در پایان این طرح، معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی طرح ملی همسفر تا بهشت، مهدی غلامی‌مقدم، مدیر طرح ملی «همسفر تا بهشت» با بیان اینکه از رسانه‌های برتر در انعکاس اخبار طرح ملی ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت تقدیر می‌شود، گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها در انتقال اثرگذار پیام‌ها خصوصاً در حوزه فرهنگ، نباید از این ظرفیت غفلت شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های مختلف در اطلاع‌رسانی و انعکاس خبری طرح ملی ‌همسفر تا بهشت‌، افزود: همزمان با پایان این طرح، از رسانه‌هایی که بیشترین همکاری را در بازتاب خبری و نیز پرداخت ویژه داشته‌اند با اهدای هدایایی تقدیر می‌شود.

مدیر طرح ملی ‌همسفر تا بهشت اظهار کرد: این رسانه‌ها به تفکیک در هر یک از بخش‌های مکتوب، مجازی، تصویری و نگاه ویژه معرفی می‌شوند.

غلامی‌مقدم، سراسری بودن طرح و برگزاری آن در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) و نیز شرکت جمع کثیری از جوانان مزدوج را از ظرفیت‌های رسانه‌ای ویژه مراسم ازدواج دانشجویی نام برد و ابراز امیدواری کرد: با پرداخت هر چه بهتر رسانه‌‌ها به این مراسم، فرهنگ ازدواج بهنگام، آسان و پایدار بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

یادآور می‌شود، هفدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تا بهشت) با حضور 30 هزار زوج از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از بهمن‌‌ سال 92 تا پایان اردیبهشت‌‌ 93 به میزبانی مشهدالرضا(ع) ادامه دارد.

captcha