نقد و بررسی «درد» در هشتمین نشست باشگاه کتاب
کد خبر: 1408225
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

نقد و بررسی «درد» در هشتمین نشست باشگاه کتاب

گروه ادب: باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی در هشتمین نشست خود به نقد و بررسی رمان «درد»، آخرین اثر صادق کرمیار می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نشست که 30 اردیبهشت با حضور نویسنده این اثر برگزار می‌شود، علی‌اصغر شیرزادی، نویسنده و پژوهشگر ادبی، حمید آخوندی، نویسنده و تهیه‌کننده و محمد مهین‌خاکی، عضو تیم گردآوری خاطرات و جانباز به نقد و بررسی این اثر می‌پردازند. حمید باباوند، کارشناس - مجری این نشست است.
خوانش بخش‌هایی از این رمان توسط حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون با همراهی موسیقی، بخش دیگری از برنامه‌های این نشست خواهد بود.
هشتمین نشست باشگاه کتاب سه‌شنبه، 30 اردیبهشت ساعت 17 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
رمان «درد» مروری است بر خاطرات جانبازی که هنوز درد می‌کشد؛ درد جسمی ناشی از جراحات جنگ و درد اجتماعی. او که قصد دارد خاطراتش را به چاپ برساند سوار بر ویلچیر راهی دفتر ناشر می‌شود، اما هنگام عبور از خیابان با چند خودرو پلاک سیاسی مواجه شده و وقوع حوادثی دستمایه مرور خاطراتش می‌شود. «درد»، داستان مستندگونه‌ای از طراحی و شناسایی عملیات عاشورا است که با بیان زندگی کاری و شخصی نیروهای عملیاتِ‌شناسایی و فرماندهان نام‌آشنای دفاع مقدس روایت می‌شود.
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

captcha