برپایی نمایشگاه پوستر قیام 15 خرداد در کتابخانه مرکزی تبریز
کد خبر: 1414408
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

برپایی نمایشگاه پوستر قیام 15 خرداد در کتابخانه مرکزی تبریز

گروه اجتماعی: نمایشگاه پوستر به‎مناسبت 15 خرداد و با عنوان «خرداد حادثه‎ها» در کتابخانه مرکزی تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، مهدی درم‎نثاری، رئیس کتابخانه مرکزی تبریز شب گذشته، چهاردهم خرداد درجمع خبرنگاران ازبرپایی نمایشگاه پوستر به‎مناسبت 15خرداد و باعنوان «خرداد حادثه‎ها» خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ارائه 26 قطعه پوستر ارسالی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برپا شده است.
رئیس کتابخانه مرکزی تبریز اظهار کرد: این پوسترها با مضمون آغاز شکل‎گیری انقلاب اسلامی ایران از قیام خونین 15 خرداد سال 42 و بررسی برخی اتفاقات مهم و اثرگذار در این فرایند در سالیان مختلف است که با روالی منطقی تنظیم و ارائه شده‌اند.
وی افزود: این نمایشگاه تا 18 خرداد 93 در ورودی سالن اصلی کتابخانه مرکزی تبریز در معرض دید علاقه‎مندان و هموطنان عزیز قرار دارد.
درم‎نثاری همچنین ازبرپایی نمایشگاه کتاب به‌مناسبت گرامیداشت سالروز 15خرداد، رحلت حضرت امام خمینی(ره) و نیز ولادت‌های ماه مبارک شعبان خبر داد.
درم نثاری تشریح کرد: این کتاب‎ها از میان مجموعه کتابخانه انتخاب و با هدف ترویج کتاب‎خوانی در این نمایشگاه ارائه شده که علاقه‌مندان می‎توانند پس از اتمام نمایشگاه، نسبت به امانت‎گیری و مطالعه این کتاب‌ها اقدام کنند.

captcha