ایکنا خراسان رضوی؛ رسانه برتر در اطلاع‌رسانی طرح ملی همسفر تا بهشت
کد خبر: 1438231
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

ایکنا خراسان رضوی؛ رسانه برتر در اطلاع‌رسانی طرح ملی همسفر تا بهشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی به عنوان رسانه برتر در اطلاع‌رسانی و بازتاب برنامه‌های طرح ملی همسفر تا بهشت معرفی و تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تقدیر از رسانه‌های برتر در پوشش برنامه‌های طرح ملی همسفر تا بهشت(هفدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی) صبح امروز، 20 مرداد در مجتمع امیرالمؤمنین(ع) مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجید سیدقریشی، معاون فرهنگی ـ سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد، ایکنای خراسان رضوی به‌عنوان رسانه برتر در اطلاع‌رسانی و بازتاب برنامه‌های این دوره طرح معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، روزنامه‌های شهرآرا و خراسان و خبرگزاری‌های ایکنا و خبر دانشجو به‌عنوان رسانه‌های برتر و خبرنگاران این رسانه‌ها به‌عنوان فعالان رسانه‌ای هفدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی تجلیل شدند، همچنین خبرگزاری‌های ایسنا، ایرنا، تسنیم و فارس خراسان رضوی و روزنا‌مه‌های قدس و همشهری به‌عنوان رسانه‌های شایسته تقدیر در این مراسم شناخته شدند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمجید سید‌قریشی، معاون فرهنگی ـ سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به نقش خطیر رسانه در عرصه جدید اظهار کرد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه دارند که موجب ترقی و پیشرفت در جامعه می‌شوند، لذا باید از زحمات این قشر تقدیر شود.

معاون فرهنگی ـ سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره طرح همسفر تا بهشت در مشهد ادامه داد: در این دوره 30 هزار زوج ثبت‌نام و نزدیک به 25 هزار زوج حضور پیدا کردند، همچنین ثبت‌نام دوره هجدهم همسفر تا بشهت از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی‌ زمان ازدواج را سن 20 تا 25 سالگی، اوج شور دانشجویی دانست و گفت: دانشجویان به اقتضای سن خویش برای انتخاب همسر تأمل بیشتری می‌کنند و تلاش‌ برنامه همسفر تا بهشت نیز برای به انتخاب عاقلانه دانشجویان برای ازدواج عاقلانه است.

captcha