نمایشگاه پوستر «داعش؛ تروریسم جهانی» در تهران برگزار می​شود
کد خبر: 3339884
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
توسط حوزه هنری خوزستان؛

نمایشگاه پوستر «داعش؛ تروریسم جهانی» در تهران برگزار می​شود

گروه هنر: نمایشگاه پوستر «داعش؛ تروریسم جهانی» محمد باوی​زاده توسط حوزه هنری خوزستان در تهران برگزار می​شود.

به گزارش خبرگزاری بین​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، محمد باوی​زاده، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان با اعلام این خبر افزود: پس از برپایی نمایشگاه پوستر «داعش، تروریسم جهانی» برای اولین بار در کشور عراق، این بار به درخواست و دعوت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، این نمایشگاه در تهران برپا می​شود.

وی افزود: مراسم افتتاح این نمایشگاه ساعت 16 امروز شنبه 17 مردادماه در گالری «ابوالفضل عالی» حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نبش خیابان حافظ برگزار می​شود و تا 28 مرداد ادامه خواهد داشت.

خالق آثار این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه شامل ۳۴ اثر پوستر در بخش گرافیک است که برای اولین بار با موضوع داعش به مدت یک هفته در عراق و در دانشگاه هنرهای زیبای بابل شهر حله عراق به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به دنبال برپایی و استقبال از آن در کشور عراق به دعوت حوزه هنری در تهران برپا خواهد شد و بر اساس دعوت‌نامه​های ارسالی، امیدواریم مورد استقبال هنرمندان و مسئولان واحد تجسمی حوزه هنری و مهمانان خارجی دعوت شده قرار بگیرد. 

یادآور می​شود، پیش از این نمایشگاه پوستر «داعش، تروریسم جهانی» توسط محمد باوی زاده هنرمند به مدت یک هفته در دانشگاه هنرهای زیبای بابل شهر حله عراق برپا شد و مورد استقبال مسئولان و هنرمندان عراقی در شهر بابل قرار گرفت.

captcha