مقام معظم رهبری تأکید فراوان بر مسئله مسکن طلاب دارند
کد خبر: 3456774
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳

مقام معظم رهبری تأکید فراوان بر مسئله مسکن طلاب دارند

گروه اجتماعی: مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری تأکید فراوان بر مسئله مسکن و خدمات تأمین اجتماعی طلاب حوزه خواهران و برادران دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهقان، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمان دیروز، 3 آذر‌ماه در دیدار با فرماندار بم در جلسه هم‌اندیشی با تبریک هفته بسیج گفت: روحانیون زیادی در این منطقه مشغول به تبلیغ دین هستند و می‌طلبد مشکلات آن‌ها نیز رفع شود.
وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمان در ارائه خدمات‌رسانی به طلاب در زمینه‌های فرهنگی، درمان‌، تربیتی و مسکن و مسائل پژوهشی فعالیت می‌کند.
دهقان تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید فراوان بر مسئله مسکن و خدمات تامین اجتماعی طلاب حوزه خواهران و برادران دارند.
وی ادامه داد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمان همه طلاب شیعه‌، سنی‌، ایرانی و غیر‌ ایرانی برادر و خواهر را در کل کشور ارائه خدمت می‌کند.
دهقان تصریح کرد: در استان کرمان 45 حوزه علمیه وجود دارد که شش حوزه آن در شرق استان کرمان مستقر است و می‌طلبد از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند‌.
وی اظهار کرد: در دیدار اخیر با مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های کشور تأکید مقام معظم رهبری بر مسکن روحانیون را خواستار شدند‌.
دهقان بیان کرد: این مرکز خدمات حوزه در بحث مسکن‌های مهر که بدون متقاضی مانده‌اند برای طلاب خود طبق ضوابط قانونی تحویل می‌گیرد.
رضا اشک، فرماندار بم نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج افزود: در هر منطقه‌ای از کشور که باشیم، رهبر معنوی یعنی همان طلبه‌ها و روحانیون حضور دارند.
وی افزود: باید زمینه را برای روحانیون از جمله مسکن در مناطق فراهم کنیم و آمادگی کامل برای واگذار زمین و مسکن از طریق اداره راه و شهرسازی شهرستان را داریم‌.
اشک اظهار کرد: تعدادی مسکن مهر نیمه‌تمام و ساخته شده به صورت مزایده در اختیار روحانیون در شهرستان بم قرار می‌دهیم‌.
وی تصریح کرد: شهرستان بم این آمادگی را در واگذاری زمین به روحانیون  دارد که تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه به وقوع بپیوندد.

captcha