مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن» تمدید شد
کد خبر: 3486933
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن» تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن گفت: مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن کریم» تمدید شد.

احسان عباسی، دبیر همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی،  اظهارکرد: با توجه به درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن کریم» تا 10 مرداد ماه سال جاری تمدید شده است.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی‌های Sec.khs@acecr.ac.ir و quranjournal@gmail.com ایمیل کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه http://quransalamat.ir   مراجعه نمایند.
عباسی افزود: افرادی که مقالات خود را به این آدرس‌ها ارسال کرده‌اند حتما باید تاییدیه اعلام وصول مقاله را از دبیرخانه همایش دریافت کرده باشند در غیر اینصورت از دبیرخانه پیگیری لازم را داشته باشند.  
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: این همایش در محورهای روش‌شناسی پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن و سلامت، پیشگیری و درمان از منظر قرآن و سلامت‌، پژوهش‌های میان رشته‌ای در حوزه قرآن و سلامت روان (حوزه قرآن و سلامت جسم، حوزه قرآن و سلامت معنوی و حوزه قرآن و سلامت اجتماعی) برگزار می‌شود.
عباسی افزود: زمینه‌سازی برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جامعه پزشکی در راستای فرهنگسازی انس با قرآن کریم، ایجاد انگیزه عمومی در بین دانشجویان و دانشگاهیان جهت تولید فکر و جنبش نرم‌افزاری مبتنی بر فرهنگ قرآنی و اسلامی، ایجاد انس و الفت دانشجویان دانشگاه‌ها با سوره‌های قرآن کریم و مفاهیم والای آن از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی با اشاره به برپایی آئین اختتامیه این همایش طی شهریورماه سال جاری، عنوان کرد: همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم با همکاری جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان شمالی و دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.
captcha