انجمن قرآنی بانوان خراسان رضوی عضو می‌پذیرد
کد خبر: 3505579
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

انجمن قرآنی بانوان خراسان رضوی عضو می‌پذیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل انجمن قرآنی بانوان خراسان رضوی از عضوگیری این انجمن از میان بانوان قرآنی علاقه‌مند و متخصص خبر داد.

فهیمه‌سادات موسوی‌نیا، داور و قاری برجسته قرآن کریم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه انجمن قرآنی بانوان استان خراسان رضوی از میان بانوان قرآنی عضو می‌پذیرد، ابراز کرد: اساتید و علاقه‌مندان می‌توانند عضو این انجمن قرآنی شوند.
مدیرعامل انجمن قرآنی بانوان خراسان رضوی بیان کرد: کار انجمن قرآنی بانوان این است که جلسات قرآن بانوان را حمایت کند تا از حالت صرفا روخوانی قرآن درآیند، جلسات ارتقا پیدا کرده و تقویت شوند از همین رو ما برای اداره هر جلسه تعدادی از اساتید را اعزام می‌کنیم.
موسوی‌نیا تصریح کرد: در این راستا در حال عضوگیری برای انجمن هستیم لذا آن دسته از اساتید قرآنی و بانوانی که در یکی از رشته‌های قرآنی فعالیت دارند می‌توانند جهت عضویت، اعزام به جلسات قرآن و همکاری با انجمن و دریافت کارت عضویت اطلاعات شخصی خود را به تلگرام این انجمن ارسال کنند.
این داور برجسته قرآن کریم ادامه داد: علاقه‌مندان باید نسبت به ارسال اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، تخصص قرآنی، زمینه فعالیت، شماره تماس و محدوده محل زندگی خود را به آدرس تلگرامی Besharatevahy@ اقدام کرده تا مراحل عضویت آنها انجام شود.
وی اظهار کرد: کسانی که عضو انجمن قرآنی بانوان خراسان رضوی می‌شوند از طرف این انجمن به جلسات قرانی بانوان در سطح شهر مشهد اعزام شده و اداره آن جلسات و همچنین انجام تلاوت و یا تفسیر را براساس تخصص خود در این جلسات بر عهده می گیرند تا به مرور شاهد رونق این برنامه باشیم.

captcha