برگزاری مسابقات قرآن توسعه فرهنگ قرآنی را به همراه دارد
کد خبر: 3538557
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
حافظ روشندل قرآن:

برگزاری مسابقات قرآن توسعه فرهنگ قرآنی را به همراه دارد

گروه مسابقات: مریم شفیعی، شرکت‌کننده روشندل رشته حفظ قرآن کریم در دومین دوره مسابقات ملی قرآن ورزشکاران گفت: توسعه فرهنگ قرآنی با برگزاری این دسته از مسابقات در جوامع مختلف محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز، مریم شفیعی، شرکت‌کننده 26 ساله روشندل و حافظ کل قرآن کریم در حاشیه دومین دوره مسابقات ملی قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان کشور که به میزبانی استان البرز در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع برگزاری این دسته از مسابقات نقش بی بدیلی در راستای توسعه ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان و ورزشکاران دارد.

شفیعی که در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم از استان ایلام و در رده جوانان در این دوره از رقابت های قرآن کریم حضور بهم رسانده، گفت: خوشبختانه دومین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران و جوانان کشور در سطح خوبی برگزار شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از نحوه داوری و برگزاری این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: متسابقین عملکرد خوبی را در این دوره از مسابقات از خود به منصه ظهور گذاشته‌اند.

این شرکت‌کننده ایلامی در رشته حفظ قرآن کریم با اعلام اینکه سایر شرکت‌کنندگان نیز به خوبی ظاهر شدند و بنده نیز امید به کسب مقام دارم، تصریح کرد: تا‌کنون با توکل بر خدا و به تنهایی توانسته‌ام حافظ کل قرآن کریم باشم و بارها الطاف الهی در مسابقات کشوری و استانی فروانی نصیبم شده است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۰
0
0
با برگزاری مسابقات قرآن باعث ترویج فرهنگی قرآنی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۸
0
0
با برگزاری مسابقات قرآنی می‌توان در زمینه توسعه ترویج فرهنگ قرآنی بکار گرفت
captcha