سخنرانی سلیمی‌نمین در دانشگاه‌های یاسوج و آزاد واحد یاسوج
کد خبر: 3655376
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

سخنرانی سلیمی‌نمین در دانشگاه‌های یاسوج و آزاد واحد یاسوج

گروه سیاست و اقتصاد: عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در دانشگاه‌های یاسوج و آزاد اسلامی واحد یاسوج سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، سید وحید کشاورز، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 مهرماه اظهار کرد: عباس سلیمی‌نمین با دعوت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در دانشگاه‌های یاسوج و آزاد اسلامی واحد یاسوج سخنرانی خواهد کرد.
وی افزود: روز دوشنبه یکم آبان ماه سال‌جاری ساعت 12 ظهر در دانشگاه یاسوج با موضوع  ترامپیسم و اثر آن بر سیاست خارجه  و در دانشگاه آزاد یاسوج ساعت 15:30 با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه پیرامون موضوع  بازی برد-برد را چه کسی برد؟  سخنرانی می‌کند.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش زیادی برای هماهنگ کردن این برنامه انجام گرفت، تصریح کرد: با توجه به نیازهایی که به نظر می‌رسید از دکتر سلیمی نمین که از پژوهشگران و روزنامه‌نگاران مطرح کشور و همچنین  مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران می‌باشند دعوت شد تا با حضور در جمع ما موضوعات عنوان شده را بحث و گفت‌وگو کنند.
کشاورز همچنین بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تلاش ما بر این هست که بتوانیم از حضور آقای سلیمی نمین حداکثر استفاده را ببریم.
captcha