جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی تمدید شد
کد خبر: 3673866
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی تمدید شد

گروه دانشگاه: هفدهمین جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی تا اواسط دی‌ماه تمدید شد.

عادل تقوی، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به تمدید ارسال آثار به هفدهمین جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی گفت: این جشنواره در بخش اصلی شامل ۶ گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است.
وی افزود: در بخش ویژه نیز پایان‌نامه‌های نگارش شده با موضوعات اقتصاد مقاومتی، خودمراقبتی، سبک زندگی سالم، معماری و شهرسازی اسلامی، طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی، فرهنگ عمومی و آسیب‌های اجتماعی، تجاری‌سازی دانش و فناوری‌های نوین و مطالعات فرهنگی (فرهنگ دانشگاهی، سیاستگذاری فرهنگی، فرهنگ و مدیریت جهادی) پذیرش می‌شوند.
تقوی در ادامه به بخش‌های ویژه این جشنواره اشاره کرد و گفت: علوم انسانی اسلامی با زیرموضوعات روانشناسی اسلامی، اقتصاد اسلامی، بانکداری اسلامی، مدیریت اسلامی، مبانی فلسفی علم دینی و روش‌شناسی علم دینی از بخش‌های ویژه جدیدی است که براساس نیاز جامعه، مورد نیاز است.
وی در ادامه رویکرد جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: رویکرد جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی این است که پایان‌نامه‌های برتر دانشجویان را شناسایی کرده و آن‌ها را مجدداً داوری و مورد ارزیابی قرار دهیم.

captcha