محافل انس با قرآن کریم در اراک برگزار می شود
کد خبر: 3673892
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

محافل انس با قرآن کریم در اراک برگزار می شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از برپایی محافل انس با قرآن با همکاری این نهاد در هفته قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حمید کربلایی حسنی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ضمن تبریک هفته قرآن و عترت در آموزش و پرورش گفت: در این هفته محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان کشوری به همت آموزش و پرورش و با همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن چراغ هدایت و راه سعادت بشریت را ترسیم کرده است، افزود: همه باید در راستای ترویج و تبیین بیش از پیش فرهنگ و معارف قرآنی تلاش کرده و به هر شکلی که می توانند در این امور سهیم باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه محفل انس با قرآن کریم در روز 28 آذر ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه در هنرستان حضرت ولی عصر عجل الله برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در این مراسم از نوای دلنشین استاد حاج احمد دباغ از حافظان و قاریان برجسته کشوری بهره مند می شوند.

وی همچنین به برگزاری محفل انس با قرآن کریم از ساعت 10 و 30 روز 28آذر نیز خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور استاد دباغ در سالن کوثر شهر اراک برگزار خواهد شد.

کربلایی حسنی در ادامه با اشاره به اینکه در روز 29 آذر ماه نیز مسجد سیدهای شهر اراک میزبان حافظان و قاریان قرآن دانش آموز در هفته قرآن است، ادامه داد: این مراسم نیز با حضور حنانه خلفی حافظ خردسال قرآن کریم از ساعت 8 و 30 دقیقه برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همچنین از برگزاری محفل قرآنی دیگری با حضور این حافظ قرآن خبر داد و گفت: حنانه خلفی در این مراسم علاوه بر قرائت قرآن به سوالات شرکت کنندگان نیز پاسخ می دهد.

وی خاطر نشان کرد: در این محافل نورانی که با حضور دانش آموزان نواحی یک و دو اراک برگزار می شود، شرکت کنندگان از قرائت دلنشین حاج مجید جیریایی از حافظان و قاریان برجسته استان نیز بهرهمند می شوند.

captcha