همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» برگزار می شود
کد خبر: 3674043
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» برگزار می شود

گروه اجتماعی: همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» در دی ماه سال جاری در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» به‌همت مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان (در قالب آموزش ضمن خدمت) برگزار می‌شود.
آشنایی با چگونگی تدوین طرح‌های پژوهشی، تعریف و آشنایی با پژوهش‌های کاربردی و مسأله محور و تمایز آن از پژوهش‌های آکادمیک؛ تشریح الزامات تدوین طرح‌های پژوهشی در سازمان، آشنایی با ساختار یک پروژه پژوهشی و آشنایی با ساختار نظارت و ارزیابی پروژه‌های پژوهشی از اهداف برگزاری این همایش است.
در همایش دکتر رضا ابراهیم‌زاده، دکتر سعید ابراهیمی، دکتر محمدرضا قاسمی، مهندس محمد کیا، دکتر حمید امین اسماعیلی و دکتر محمد آقاسی درباره  چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی، سخنرانی خواهند کرد.
این همایش ویژه مدیران ارشد، مدیران پژوهشی و مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی، غیردولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و برای تمامی شرکت کنندگان در این همایش، گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان در قالب دوره‌های ضمن خدمت ارائه می‌شود.
علاقمندان برای حضور در این همایش می‌توانند از طریق نشانی اینترنتispa.jdisf.ac.ir اطلاعات خود را وارد کرده و ثبت نام کنند.
گفتنی است این همایش از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه (13 دی ماه) در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» برگزار می شود

 

captcha