چاپ آثار برگزیده عبرات در چهار اثر
کد خبر: 3675061
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

چاپ آثار برگزیده عبرات در چهار اثر

گروه ادب: همزمان با مراسم اختتامیه سوگواره عبرات، آثار برگزیده این رویداد در چهار حوزه عکس، داستان، سفرنامه و شعر و ادب منتشر و ارائه می‌شوند.

چاپ آثار برگزیده عبرات در چهار اثر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آثار ارسال شده به سوگواره عبرات طی دو دوره گذشته در قالب کتاب منتشر شد. امسال نیز مسئولان برگزارکننده این رویداد مذهبی فرهنگی درصدد  آن هستند که چهار عنوان کتاب بر اساس آثار رسیده به سوگواره را به چاپ برسانند. شعر و ادب، عکس، داستان و سفرنامه موضوعاتی هستند که آثار مورد نظر در هر یک از آنها مکتوب می‌شود.

مجموعه عکس‌های طراحی، خوشنویسی، پوستر و تصویرسازی نیز همگی در کتاب عکس چاپ می‌شوند. البته این سوگواره بنا ندارد که داوران را ملزم کند که حتما یک یا چهار اثر را به عنوان نفرات اول تا چهارم معرفی کنند. تشخیص داوران تعیین کننده تعداد نفرات است و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

همچنین درباره معرفی نفرات شایسته تقدیر هم بنا بر همین منوال است. به طوری که ممکن است چند نفر در یک رتبه معرفی شوند. در بخش خوشنویسی که امسال به سوگواره افزوده شده بود نیز هنرمندان بخش‌هایی از فراز زیارت اربعین و شعار امسال مراسم پیاده‌روی اربعین که «احب الله من احب حسینا» بود را خوشنویسی و برای سوگواره ارسال کردند.

در نمایشگاه این سوگواره بخش‌ مجزایی به این منظور در نظر گرفته شده است. مدت زمان ارزیابی آثار برابر یک ماه در نظر گرفته شده است و اختتامیه این سوگواره در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

captcha