ایکنا در جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد
کد خبر: 3676885
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

ایکنا در جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

گروه اجتماعی: دومین جشنواره ابوذر و تجلیل از رسانه‌های برتر امروز، 6 دی‌ماه برگزار شد که خبرگزاری ایکنا یکی از برگزیدگان این جشنواره بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، در جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد هر 30 آثار ارسالی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
سیدصداقت رضایی، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: جشنواره ابوذر با هدف خودباوری و تولید آثار و اخبار متناسب با اهداف انقلاب اسلامی برگزار شد که در آبان‌ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد 30 آثار در قالب عکس، فیلم، مستند، کلیپ، کاریکاتور، گزارش و خبر در زمینه اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات صنفی خبرنگاران، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم و آزاداندیشی ارسال کردند.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان در تلاش هستند از طریق جنگ نرم با ایران اسلامی مبارزه کنند اصحاب رسانه رسالت سنگین و مهمی بر دوش دارند که انتظار داریم رسانه‌ها در این حوزه نیز موفق باشند.
یادآور می‌شود، سال گذشته نیز خبرگزاری ایکنای کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم در حوزه یادداشت در خصوص «نگاهی به موانع امر به معروف و نهی از منکر/ قانونی برخورد کردن با کودک آزاری» را کسب کرده است.

captcha