گذر 1170 اثر از مراحل پایانی داوری «عبرات»
کد خبر: 3685737
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

گذر 1170 اثر از مراحل پایانی داوری «عبرات»

گروه ادب: مدیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به ارسال 1170 اثر به دبیرخانه سوگواره عبرات، تاکید کرد: مراحل پایانی داوری آثار در حال انجام است.

گذر 1170 اثر از مراحل پایانی داوری «عبرات»

حجت‌الاسلام والمسلمین، مدیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره سوگواره عبرات که با موضوع اربعین برگزار می‌شود عنوان کرد: سومین دوره سوگواره نیز مانند دوره‌های گذشته در دو بخش داخلی و بین‌المللی برگزار خواهد شد که بخش بین‌المللی آن با همکاری جامعة المصطفی العالمیة برپا می‌شود.

وی با بیان این مطلب افزود: در این دوره از برپایی سوگواره عبرات شاهد دو برابر شدن تعداد آثار ارسالی در بخش بین‌الملل بودیم. همچنین در بخش داخلی نیز دو برابر آثار به نسبت سال گذشته به دبیرخانه ارسال شده است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، 1170 اثر به این رویداد فرهنگی و معنوی رسیده است که مراحل پایانی ارزیابی و داوری را سپری می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد: این مرکز در حوزه فیلم بلند، مستند و آثار تصویری که جشنواره‌های «چهل چراغ» و «مسیر عشق»، همچنین رسانه ملی به آن ورود پیدا کرده‌اند وارد نمی‌شود تا فعالیت‌های موازی در این باره صورت نگیرد.

captcha