تحقق اصلاحات مناسب در مسیر راهیان نور
کد خبر: 3700576
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
سردار یزدی خبر داد:

تحقق اصلاحات مناسب در مسیر راهیان نور

گروه جهاد و حماسه ــ فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: ما درصدد هستیم تا اصلاحات خوبی را در منطقه راهیان نور انجام دهیم. تابلوهای راهنمایی نصب شده را ترمیم کردیم؛ تابلوهایی که به دلیل آب‌وهوای نامناسب از بین‌رفته بود و یا بر اثر باد شدید، از جایش کنده شده بود را بازسازی کردیم.

4 فروردین//اصلاحات مناسب در مسیر راهیان نور

سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به این موضوع که راهیان نور سبب ایجاد نشاط معنوی میان جوانان جامعه می‌شود، گفت: راهیان نور حرکت مقدسی است که جوانان ما را با فرهنگ روزهای دفاع مقدس آشنا می‌کند و امروز مسئولان دولتی‌ ما، ائمه جمعه  و جماعت باید کمک کنند تا این حرکت راهیان نور تقویت شود تا جوانان ما بتوانند با این فضا بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند تا روند کار را در راهیان نور تسهیل کنند و ما هم در سپاه پاسداران تمام تلاش‌مان را در حد توان‌ می‌کنیم تا درمنطقه عملیاتی و پشت منطقه و در مسیرها آمادگی‌های لازم را ایجاد کنیم تا شرایط برای زائران راهیان نور محیا باشد و راحت‌تر و بدون سختی به آن مفاهیم دوران دفاع مقدس دست یابند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: در این مدت راهیان نور از راویان و کسانی هم کمک خواهیم گرفت تا بتوانند خاطرات آن روزها را روایت کنند.

وی بیان کرد: فضای جبهه نزدیک به هزار کیلومتر است و سعی خود را می‌کنیم تا همه امکانات لازم را برای رفاه کسانی که در منطقه وارد می‌شوند، ایجاد شود؛ البته برخی از سختی‌ها و مشکلات موجود در راهیان نور به مدیریت امثال بنده مربوط می‌شود که باید اصلاح کنیم.

سردار یزدی اظهار کرد: ما درصدد هستیم تا اصلاحات خوبی را در منطقه راهیان نور انجام دهیم. تابلوهای راهنمایی نصب شده را ترمیم کردیم؛ تابلوهایی که بعضا به دلیل آب‌وهوای نامناسب از بین‌رفته بود و یا بر اثر باد شدید، از جایش کنده شده بود، بازسازی شد.

وی بیان کرد: سرویس‌های دستشویی مسیر راهیان نور را هرسال تعمیر می‌کنیم؛ چراکه استفاده شش میلیونی از مجموعه سبب خسارت‌ها و آسیب‌هایی می‌شود و همه این سرویس‌ها را به روز کرده‌ایم؛ درعین حال برای ایمنی و امنیت مسیر، آمبولانس‌هایی در مسیر قرار داده شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های چند استان مرزی در این ایام آماده باش هستند تا اتفاقی در این منطقه رخ ندهد.

وی در پایان گفت: سعی‌مان این است تمام کسانی که با اتوبوس به سمت راهیان نور حرکت می کنند، راننده و مسئولان کاروان توجیه باشند تا اتفاقی رخ ندهد و یا تصادفی نشود. همچنین حمل و نقل ریلی در سیستم راه‌آهن همکاری‌های لازم را داشته‌اند. امیدواریم هرسال نسبت به سال قبل بهتر شود و ما هم بتوانیم به وظیفه‌ خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha