اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی مردمی در اولویت شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3701253
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
محمدزاده عنوان کرد:

اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی مردمی در اولویت شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از اهتمام ویژه این شبکه به اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مختلف مؤسسات قرآنی خبر داد.

اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در شبکه قرآن و معارف سیما

محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در رابطه با موضوع تبلیغات مؤسسات قرآنی در شبکه قرآن و معارف سیما و بهره‌مندی مؤسسات از امکانات شبکه در این راستا اظهار کرد: در این رابطه مؤسساتی که کار تبلیغ و اطلاع‌رسانی آن‌ها در حد رسانه و قابل قبول باشد، می‌توانند برای تبلیغ از امکانات شبکه استفاده کنند کما اینکه تاکنون نیز بدین صورت بوده است.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه شبکه قرآن در طی یکی دو سال گذشته در برنامه‌های مختلف ثابت کرده که کار اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مؤسسات را پیگیری کرده و انجام داده است، افزود: این اطلاع‌رسانی در قالب‌های مختلفی همچون زیرنویس، پخش تیزر، پیامک در برنامه‌هایی مانند رصد، تهیه گزارش از فعالیت‌های مؤسسات در قالب برنامه روزنه و نیز انعکاس برخی فعالیت‌های آن‌ها حتی به صورت زنده انجام شده است.
محمدزاده تصریح کرد: همچنین، از سوی شبکه، از آن دسته مؤسساتی که خصوصی بوده و امکانات مالی چندانی نیز نداشتند، حمایت کامل رسانه‌ای و معنوی صورت گرفته است و هیچ‌گونه تبادل مالی با آن‌ها در این زمینه انجام نشده است.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پایان سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: ما تا امروز هرگونه حمایتی را که تاکنون از مؤسسات قرآنی انجام داده‌ایم، اعلام کردیم و برنامه‌ها و اقداماتی را که در این زمینه داریم، ان‌شاءالله در آینده ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

captcha