جامعه قرآنی نقش خود را بهتر از گذشته پیش ببرد + فیلم
کد خبر: 3701398
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
محمدرضا صلحجو طی پیام نوروزی گفت:

جامعه قرآنی نقش خود را بهتر از گذشته پیش ببرد + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیام نوروزی آغاز سال 97 گفت: جامعه قرآنی کشور همچون گذشته در مسیر تحقق اهداف اسلامی رسالت و نقش خود را بهتر از گذشته انجام دهند و دستگاه‌های قرآنی کشور نیز بتوانند وظایف خود را به خوبی پیش ببرند.

محمدرضا صلحجو پیشکسوت قرآنی

به گزارش ایکنا؛ محمدرضا صلحجو، پیشکسوت قرآنی کشور طی سخنانی در تبریک فرا رسیدن نوروز سال 1397 ضمن عرض سلام و درود به همه هموطنان عزیز، مؤمنان، مسلمین و همه کسانی که دلشان به یاد خداست و عاشق و دین و مملکت خود هستند، اظهار کرد: فرا رسیدن سال نو را به پیشگاه همه ملت ایران و همه ملت‌هایی که با نوروز بستگی دارند، تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: امیدوار هستم که این سال به برکت قرآن و اهل بیت(ع) سالی بسیار پربرکت برای همه ملت باشد و زیر سایه قرآن و اهل بیت و با همبستگی و یکپارچگی این سال را آغاز و به خوبی به پایان ببرند. امیدواریم که جامعه قرآنی کشور همچون گذشته در مسیر تحقق اهداف اسلامی رسالت و نقش خود را بهتر از گذشته انجام دهند و دستگاه‌های قرآنی کشور نیز بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند به ویژه خبرگزاری ایکنا نیز که خدمتگزاری خوبی در آستان قرآن انجام می‌دهند، در همه زمینه‌ها موفق و موید باشند.

انتهای پیام
captcha