فردا؛ اعزام قاریان ممتاز مشهدی به عراق
کد خبر: 3701431
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

فردا؛ اعزام قاریان ممتاز مشهدی به عراق

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «سروش جاودانه وحی» از اعزام قاریان ممتاز مشهد مقدس به کشور عراق با همکاری این مؤسسه خبر داد.

فردا؛ اعزام قاریان ممتاز مشهدی به عراق

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ  گفت: طی طرح اعزام قاریان ممتاز مشهد مقدس از مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت سروش جاودانه وحی به کشور عراق، امسال نیز ۱۲ قاری و حافظ به همراه گروه تواشیح شمس‌الهدی فردا، 29 اسفندماه عازم کشور عراق می‌شوند.

وی اعزام و دعوت از قاریان قرآن نوجوان و جوان را بالاترین رکن تصمیم‌گیری برای اعزام قاریان به خارج از کشور دانست و گفت: بهترین، بالاترین و تأثیرگذارترین تبلیغ دین اسلام توسط قاریان نوجوان و جوان است.

عظیمی اعزام قاریان به خارج از کشور را یکی از برنامه‌های تبلیغی بسیار مؤثر و باسابقه دانست و افزود: اعزام قاریان نوجوان در تبلیغ ارزش‌های قرآنی و دستاوردهای نظام همواره با افتخارآفرینی همراه بوده است.

این قاری قرآن، ظرفیت اعزام قاریان به کشورهای خارجی را چند برابر وضعیت موجود خواند و عنوان کرد: قاریان، حافظان و گروه‌های ممتاز در سطح کشور هنرنمایی می‌کنند و اگر تعداد این اعزام‌ها از سوی سازمان‌های مربوطه افزایش پیدا کند، این دستاوردها نیز چند برابر خواهد شد.

وی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌عنوان مجری اعزام‌های خارج از کشور یاد کرد و گفت: اگرچه اهتمام این سازمان، شایسته قدردانی است ولی برای چنین کاری باید بودجه ویژه‌ای اختصاص پیدا کند و نهادهایی مانند شورای توسعه فرهنگ قرآنی که مسئولیت جذب و توزیع بودجه قرآنی کشور را عهده‌دار هستند باید در بخش بین‌المللی، حمایت‌ها و نظارت‌های جدی‌تری داشته باشند تا شاهد گسترش در این فعالیت‌ها باشیم.

یادآور می‌شود، احسان سوختانلو، علیرضا گوهری، رضا رئیس‌السادات، محمدباقر محسنی، محمدرضا دربان ملک، علی افضلی، احمد رمضانی، محمد قربانی، امیرمحمد عظیمی، علیرضا کهندل و سیدحمیدرضا حسینی به همراه گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی شمس‌الهدی فردا، 29 اسفندماه عازم کشور عراق می‌شوند.

علی خداپور

انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۸
0
0
باسلام و درود
بازم مثل همیشه با گروه جهادی قرآن در حال جهاد هستید.
التماس دعا
امید فلاحتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۰
0
0
هیچکدام از این نفرات جزو قاریا نیستند لطفا نام قاریای مشهدی را کوچک و حقیر نکنید
سید جواد حسینی
|
Iraq
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۹
0
0
سلام و عرض ادب
احسنت به جناب عظیمی عزیز که با این برنامه های قرآنی نوجوانان و جوانان را تشویق و به اهداف بلند مدت می رساند.
در این مسیر الهی، متاسفانه افرادی هستند که دنبال حاشیه و خسته کردن شما هستن، شما توکل به خدا داشته باشید.
قاری بودن مهم نیست ، عامل بودن مهمه.
اجرکم عندالله
captcha