محمدمهدی حق‌گویان در دانمارک و سوئد + عکس
کد خبر: 3701694
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

محمدمهدی حق‌گویان در دانمارک و سوئد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ محمدمهدی حق گویان، حافظ کل قرآن کریم در دهه پایانی سال 96 بيش از ٧٣ برنامه قرآنى در كشورهاى تركيه و آلمان اجرا کرد و از ابتدای سال جدید، وارد کپنهاگ پایتخت دانمارک شد.

به گزارش ایکنا؛ محمدمهدی حق گویان، حافظ کل قرآن کریم که به همراه مالک آقایی مسئول ستاد مسابقات قرآن انوار السماء در دهه پایانی سال 96 بيش از ٧٣ برنامه قرآنى كه در كشورهاى تركيه و آلمان اجرا کردند، در ادامه و از ابتدای سال جدید، وارد کپنهاگ پایتخت دانمارک شدند و در مسجد امام علی(ع) بزرگترین مسجد شیعیان در اروپا، برنامه اجرا کردند.

اجراهای محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس

در ادامه حضور حق گویان در دانمارک، روز گذشته وی به دیدار سفیر جمهوری اسلامی در دانمارک رفته و برنامه صمیمانه ای با حضور سفیر و کارمندان سفارتخانه کشورمان برگزار کرد. او همچنین در مراکز اسلامی دیگری در این شهر به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه وارد شهر مالمو سوئد شد و در موسسه الغدیر وابسته به آیت الله سیستانی که با استقبال کم نظیر مردم برگزار شد، اجرای برنامه کرد.

این گروه قرآنی پس از اجرای بیش از 97 برنامه قرآنی که در کشورهای ترکیه، آلمان، دانمارک و سوئد برگزار کردند، کپنهاگ را به مقصد آمستردام ترک کردند.

لازم به ذکر است که محمدمهدی حق گویان در سن 19 سالگی حافظ کل قرآن به 74 روش و در حال نگارش پایان نامه مقطع دکتری و هم چنین در حال تحصیل درس خارج فقه در حوزه علمیه قم است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۰
0
9
تبارک الله
captcha