آماده سازی ۴۲۵ کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3722249
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

آماده سازی ۴۲۵ کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - رئیس اداره امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از آماده سازی ۴۲۵ کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در مدارس استان خبر داد.

آماده سازی 425 کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در خراسان‌شمالی

احمد آذری، رئیس اداره امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت وگو با ایکنا،از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: طرح اسکان مسافران در تابستان از ابتدای تیرماه سال جاری همزمان با سراسر کشور آغازمی شود و این در حالیست که با توجه به تعیلات عید فطر هم اکنون نیز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران وجود دارد.

وی ادامه داد: طی سال جاری 52 مدرسه در قالب 425 کلاس در قالب ویژه، الف و ب برای اسکان مسافران تابستانی در نظر گرفته شده بود.

آذری با اشاره به وجود سه خانه معلم در شهرستان‌های اسفراین، مانه و سملقان و بجنورد، افزود: این خانه های معلم آماده پذیرش فرهنگیان از هر نقطه کشور در استان هستند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته از ابتدای تیرماه تا 10 شهریور ماه در مجموع  33 هزار و 478 نفر در مدارس استان پذیرش شدند، افزود: طی تابستان سال گذشته اسکان در مدارس استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 15 درصد کاهش یافته است.

آذری عنوان کرد: کاهش پذیرش مسافر طی سال گذشته به دلیل وقوع زلزله و طرح آماده سازی مدارس بود تا عملیات بهسازی و تعمیرات مدارس در دو هفته پایانی به آغاز سال تحصیلی انجام شود.

captcha