فطر عیدی همراه با رشد تقوایی و دانش قرآنی برای مومنین است
کد خبر: 3722969
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
آیت الله صفایی بوشهری:

فطر عیدی همراه با رشد تقوایی و دانش قرآنی برای مومنین است

کانون خبرنگاران نبأ ــ عید سعید فطر یک عید الهی برای انسان است و این عید و بازگشت باید با ثواب و رشد تقوایی، دانش قرآنی و بصیرت همه جانبه فرد مومن همراه باشد و لذا باید به سمت خدا بازگردیم و این رویه و روحیه معنوی و عبادی را حفظ کنید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر شامگاه (25 خرداد) در مراسم تجلیل از قاریان قرآنی و خادمین افتخاری مسجد کوی دهدشتی منطقه 1 شهر بوشهر در در مسجد دهدشتی برگزار شد، حلول عید سعید فطر را تبریک گفت و اظهار داشت: بانیان مساجد، علمای دینی، ذاکران اهل بیت (ع) و انسان های اهل خیر یک نسل طلایی در تاریخ برای نظام اسلامی به شمار می آیند و جا دارد نسل آینده را به سبک دینی و قرآنی تربیت شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: عید در لغت عربی به معنای بازگشت و عید فطر بدان جهت عید نامیده می شود که انسان در 11 ماه گرفتار مسائل دنیوی است، ولی انسان در 30 روز ماه مبارک رمضان به روزه داری، سحرخیزی و عبادت خدا در مسجد می پردازد و این یک عنایت پروردگار سبحان به انسان مومن است که موجب تقرب الهی می شود.

وی افزود: عید سعید فطر یک عید الهی برای انسان است و این عید و بازگشت باید با ثواب و رشد تقوایی، دانش قرآنی و بصیرت همه جانبه فرد مومن همراه باشد و لذا باید به سمت خدا بازگردیم و این رویه و روحیه معنوی و عبادی را حفظ کنید.

عید رمضان موجب تقرب بیشتر و فضائل الهی در انسان ها می شود

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه عید رمضان عیدی است که موجب تقرب بیشتر و فضائل الهی در انسان ها می شود، بیان داشت: هدایت الهی و معنوی در مسیر صراط المستقیم پیام خدا به جامعه بشری است و باید بکوشیم دارایی های معنوی و ثواب و بازگشت به خدا را از دست ندهیم.

یادآور می شود، در پایان جمعی قاریان و حافظان قرآنی و خادمین افتخاری مسجد کوی دهدشتی منطقه 1 شهر بوشهر با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلیل شدند.

 

حامد فکوری

 

.....................

 

با عرض سلام و تبریک ایام؛ لطفا دو تصویر تولیدی در بین متن خبر کار شود.

captcha