برگزاری جلسات «تلاوت معنامحور» در شهر ری
کد خبر: 3724337
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
صباغی در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد:

برگزاری جلسات «تلاوت معنامحور» در شهر ری

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدرس قرآن کریم تصریح کرد: جلسه تخصصی ما هنوز رسانه‌ای نشده است و برای اولین‌بار در ایکنا انعکاس داده می‌شود که نام این جلسه قرآنی جلسه تلاوت «معنا محور» است که قاریان تنها ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا آیات را حفظ و باتوجه به معنا و مفاهیم ارائه دهند.

برگزاری جلسه قرآن تلاوت معنامحور در شهر ری

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، رضا صباغی، استاد و مدرس قرآن در ضمن بازدیدی که از جلسات قرآن مشهد داشت، از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری تقریباً از از همه جلسات قرآن مشهد بازدید کردم.
وی تشریح کرد: توفیق شد که در روز به دو محفل قرآن سر بزنم تا بدانم از نظر آموزشی چه تفاوتی با تهران و شهر ری دارد که در مجموع جلسات خوبی بود و اگر بخواهیم با سایر جلسات مقایسه کنیم شاید کار صحیحی نباشد اما قطعا پیشرفت‌ها قابل انکار نیست.
صباغی در ادامه به معرفی جلسات قرآن خود در شهر ری پرداخت، ابراز کرد: جلسات ما به صورت خودگردان و وابسته به اداره یا نهاد خاصی نیست و حدود 12 سال است در شهر ری این جلسه برگزار می‌شود.

جلسات تلاوت معنامحور در شهر ری

این مدرس قرآن کریم تصریح کرد: جلسه تخصصی ما هنوز رسانه‌ای نشده است و برای اولین بار در ایکنا انعکاس داده می‌شود که نام این جلسه قرآنی جلسه تلاوت «معنا محور» است که قاریان تنها 20 دقیقه فرصت دارند تا آیات را حفظ و باتوجه به معنا و مفاهیم ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه این جلسه جمعه‌ها برگزار می‌شود، تشریح کرد: در جلسه تلاوت معنامحور مقاطعی از قرآن کریم با توجه به موضوعات مختلف روز انتخاب می‌شوند و قاریانی که در این جلسه شرکت دارند باید آیات را حفظ و مفاهیم آن را درک کنند، یعنی قرآن در این جلسه به صورت فیزیکی وجود ندارد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد نظامی
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۸
0
0
با سلام واحترام وتشکر فراوان از زحمات استاد صباغی بزرگوار که ازفعالان آموزش تخصصی قرآن در فضای مجازی و حقیقی بوده وافتخار آشنایی با این عزیز نعمتی است که توسط عزیز قرآنی جناب استاد زارع که سبب خیر بوده وهستند نصیب وروزیم شده ،امید که استاد صباغی بازهم به مشهد تشریف بیاورند ودر خدمتشان باشیم .
captcha