طرح مذاکره با آمریکا خیانت است/ تاکید بر کاهش مشکلات اقتصادی
کد خبر: 3725041
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
آیت‌الله نوری همدانی:

طرح مذاکره با آمریکا خیانت است/ تاکید بر کاهش مشکلات اقتصادی

گروه حوزه‌های علمیه ــ مرجع تقلید شیعه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مایه شرمندگی است گفت: در چنین شرایطی طرح مذاکره با آمریکا، خیانت به کشور است.

مردم عزيز بايد بدانند ما نیز هم درد آنها هستيم

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، سوم تیرماه در دیدار با اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه مشکلات موجود اقتصادی مایه شرمندگی است گفت: مسئولان باید همه سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه نمک بر زخم مردم هم می‌پاشند اظهار کرد: کتمان مشکلات نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه موجب ناراحتی بییشتر مردم هم خواهد شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ما در یک جنگ بی رحمانه اقتصادی هستیم عنوان کرد: متاسفانه با این وجود مسئولان نیز مدیریت درستی را اعمال نمی‌کنند و نظارتی وجود ندارد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه بسیاری از مردم ضعیف و تحت فشار اقتصادی به ما مراجعه می‌کنند و نسبت به این وضع اعتراض دارند و از ما می‌خواهند تذکر دهیم گفت: مسئولان باید از انتقاد دلسوزان برآشفته نشوند و مدیریت ضعیف خود را توجیه نکنند، زیرا با وجود دشمنی‌های شدید اگر مدیریت داخلی تقویت شود مشکلات کمتر خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه با تاکید بر اینکه باید اقتصاد مقاومتی را که مقام معظم رهبری فرمودند: پیاده کنیم بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید با حفظ وحدت به فرمایشات رهبری عمل کنند تا دشمن نتواند میدان‌داری کند.

وی با بیان اینکه از ابتدا باید به جای تکیه بر دشمنان بر توانایی داخلی تکیه می‌شد ادامه داد: کشور چند سال مشغول برجام شد، ولی نتیجه‌ای نگرفتیم و زبان درازی دشمنان بیشتر شد و الان هم برخی خائنانه مذاکره بدون پیش شرط را مطرح می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه نباید کشور را به مسایل حاشیه‌ای بکشاینم گفت: انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده بلکه خون هزاران شهید برای آن هزینه شده و نباید به آسانی آن را از دست بدهیم و به هر قیمتی هست از آن محافظت کنیم.

انتهای پیام
captcha