جانبازان به فرموده مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند
کد خبر: 3725046
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
یک جانباز :

جانبازان به فرموده مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند

گروه جهاد و حماسه ـ یک جانباز هفتاد درصد گفت: جانبازان و ایثارگران حفاظت از نظام و دفاع از انقلاب را وظیفه خود می‌دانند و به فرموده مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند.

جانبازان به فرموده مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند

به گزارش ایکنا به نقل از بنیاد شهید تهران بزرگ، نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با علیرضا مختاری جانباز 70 درصد بصیر دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه انجام شد، نصیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: حادثه تروریستی هفتم تیرماه سند دیگری از قربانی بودن ایران اسلامی در برابر خشونت و ترور است و منافقین کوردل و ایادی استکبار یکی از اندیشمندان بزرگ این انقلاب را به همراه 72 تن از یارانش به شهادت رساندند غافل از اینکه شهادت یاران دیرین انقلاب تدوام بخش مسیری شد که به وسیله آنان آغاز شده بود.
در ادامه جانباز علیرضا مختاری، با قدردانی از توجه مسئولان به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان درباره چگونگی حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل اظهار کرد: از پایگاه ابوذر به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام و در 12 اسفند ماه سال 65 به همراه گردان مقداد در منطقه عملیاتی شلمچه حضور داشتم که بر اثر اصابت ترکش مجروح و از ناحیه دو چشم نابینا شدم.
وی با اشاره به رهبری امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس گفت: حضرت امام راحل در زمانی فرمودند جانبازان رهبران این انقلاب هستند و دید مردم نیز به ما همین گونه است و فکر می کنند ایثارگران هر کاری که برای تداوم این نظام لازم باشد می توانند انجام دهند.
مختاری حضور جانبازان در انجام اموری که به حل مشکلات مردم کمک می کند را مثمر ثمر دانست و افزود: جانبازان و همه ایثارگران حفاظت از نظام و دفاع از انقلاب را وظیفه خود می دانند و به فرموده آقا آتش به اختیار هستند.
رئیس دادگستری تهران نیز با تاکید بر تکریم ایثارگران در جامعه گفت: تکریم، تقدیر و حفظ شان جانبازان باید مورد توجه همه آحاد به ویژه مسئولان باشد و ساختارهای سازمانی معیوب و قوانین موجود باید در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان اصلاح شود.
انتهای پیام

captcha