خدمت رسانی ۹ گروه جهادی در روستا‌های محروم نهاوند
کد خبر: 3725051
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

خدمت رسانی ۹ گروه جهادی در روستا‌های محروم نهاوند

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال هشت گروه جهادی از شهرستان نهاوند و یک گروه 20 نفره از استان قم آماده فعالیت و خدمات‌رسانی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند هستند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از بسیج سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت 3 که با حضور فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی جلسه هماهنگی و پشتیبانی از دو طرح اردوهای جهادی و هجرت3 است.
وی افزود: طرح اردوهای جهادی دانشجویی و هجرت 3 دانش‌آموزی با چهار هدف اصلی برگزارمی‌شود که یکی از آنها غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با فضاسازی‌هایی است که صورت خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با کار و تلاش، کمک به کاهش هزینه‌های عمرانی و اقتصادی دولت و کادرسازی برای انقلاب نیز از دیگر اهداف این طرح‌ها است.
وی افزود : در سال گذشته 6 گروه جهادی در روستاهای محروم بکارگیری شدند که به اهدافی مد نظر خود دست پیدا کردند و کار خود را به پایان رساندند.
کریمی ابراز کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به دنبال فقرزدایی و کمک به آبادانی روستاهای محروم شهرستان نهاوند و رسیدن به اهداف مد نظر هشت گروه جهادی از شهرستان نهاوند و یک گروه 20 نفره از استان قم آماده فعالیت و خدمات‌رسانی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند هستند.
وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته از ریاست دانشگاه‌های سطح شهرستان نهاوند تقاضا داریم مبالغ مد نظر را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف این طرح‌ها پرداخت کنند و با کمک فرمانداری و بخشداری‌ها نیز دهیاران روستاهایی که قرار است در آنها کار جهادی صورت گیرد همکاری بیشتر با این مجموعه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha