کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خیرین جهت بازسازی امامزاده سیدمحمد سلماس
کد خبر: 3732782
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خیرین جهت بازسازی امامزاده سیدمحمد سلماس

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس با اشاره به اینکه امامزاده سید محمد پیش از بازسازی فقط شامل یک اطاقک کوچک بود، گفت: به همت خیرین و واقفین تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان جهت بازسازی این امامزاده هزینه شده است.

کمک 200 میلیون تومانی خیرین جهت بازسازی امامزاده سیدمحمد سلماس

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسلام دولتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس در تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در امامزاده سید محمد سلماس بیان کرد: امامزاده سید محمد از نوادگان امام موسی کاظم (ع) بوده و پیش از بازسازی فقط شامل یک اطاقک کوچک بود.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی و آبادانی امامزاده سید محمد از سال 90 آغاز شد و به همت اداره اوقاف و امور خیریه، هیات امنا و خیرین منطقه ضریح امامزاده نیز در سال 92 تهیه و نصب گردید.

حجت الاسلام والمسلمین دولتی با اشاره به اینکه امامزاده سید محمد پیش از بازسازی فقط 100 متر مربع فضا داشت، خاطرنشان کرد: در سال 96 اعتبار 200 میلیون تومانی از مراجع ذی صلاح سپاه، خیرین و واقفین جذب و جهت بازسازی امامزاده هزینه شد.

وی افزود: کاشی کاری های امامزاده نیز تا حدودی انجام شده و ادامه کاشی کاری ها نیز در استان اصفهان در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال به اتمام برسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس یادآور شد: امید است با جذب 150 میلیون اعتبار بازسازی امامزاده سبد محمد به اتمام برسد و طی مکاتبات صورت گرفته با اداره اوقاف و امور خیریه، محوطه دیگری برای امامزاده آزادسازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه های اداره اوقاف در امامزاده سید محمد نیز اجرا می شود، تصریح کرد: این امامزاده به دلیل قرار گرفتن در داخل شهر، ظرفیت جذب زائران بیشتری را از امامزاده های خارج از شهر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دولتی گفت: برنامه های آرامش بهاری، ضیافت الهی و خلوت مقربان همزمان با سراسر کشور در امامزاده سید محمد نیز اجرا می شود و هر چه امکانات بیشتری در اختیار زائرین قرار گیرد به همان میزان جذابیت نیز بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

captcha