ادغام دو اتحادیه قرآنی بهره‌مندی تشکل‌ها از شرایط یکسان را ‌به‌همراه دارد
کد خبر: 3748051
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
پورموسوی:

ادغام دو اتحادیه قرآنی بهره‌مندی تشکل‌ها از شرایط یکسان را ‌به‌همراه دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان گفت: ادغام اتحادیه کشوری موجب بهره‌مندی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی از مزایای همدلی و یکسان شدن شرایط در سطح کشور می‌شود.

سیدمهدی پورموسوی، عضو کمیته پیگیری اتحادیه قرآنی مدغم کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به ضرورت ادغام در اتحادیه کشوری و تسهیل آن، اظهار کرد: این امر موجب بهره‌مندی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی از مزایای همدلی و یکسان شدن شرایط در سطح کشور می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم با همدلی مسئولان این روند تسریع یابد، اظهار کرد: این حمایت و همدلی مسئولان کشوری موجب رشد فعالیت‌های قرآنی و ارتقای عملکرد مؤسسات قرآنی می‌شود و از دیگر سو موجب می‌شود تا تشکل‌ها از این بی‌سرو سامانی رها شوند.
پورموسوی اظهار کرد: از مسئولان مربوطه و همچنین کمیته پیگیری می‌خواهیم که فعالیت‌ خود را در زمینه روند ادغام تا به سرانجام رسیدن، ادامه دهند تا تمامی مؤسسات در تمامی استان‌ها و حتی تشکل‌های مردمی ـ قرآنی در شهرهای مرزی نیز از مزایای یکسان برخوردار باشند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالصمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۸
0
0
سلام ما هم دوست داریم که همینطوری باشه که شما می فرمایید.
ولی اگه در حمایت از اتحادیه ها ، اگه قبلا مثلا به هر کدام از اتحادیه های کشوری ۲ میلیارد کمک میشد و الان با ادغام باید ۴ میلیارد به اتحادیه کشوری مدغم کمک بشه ، اگه باز همون ۲ میلیارد در مجموع کمک شد ، به نظر شما سر مؤسسات ما با ادغام کلاه کشادی نمیره.
شاید هم اینکه مسئولان در کلان دنبال ادغام باشند این نقشه رو پیش خودشان کشیدند.
جناب پور موسوی بنده به شخصه خیلی به ادغام خوش بین نیستم .
captcha