وزرای جدید نفس تازه‌ای به ملت دهند
کد خبر: 3762393
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

وزرای جدید نفس تازه‌ای به ملت دهند

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت: وزرای جدید نفس تازه‌ای به ملت دهند و مردم را از ناهنجاری‌ها نجات دهند.

وزرای جدید نفس تازه‌ای به ملت دهند

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به تغییر چند تن از وزرای دولت، اظهار کرد: باید به رسمیت شناختن مسکن مهر و اصلاح بافت‌های فرسوده از جمله نگاه‌های واقع‌بینانه در جریان وزیر راه و مسکن باشد.

وی ادامه داد: وزیر اقتصاد کنترل تورم، نقدینگی و جلوگیری از قیمت افسارگسیخته دلار را سامان بخشد و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به حمایت از تولید داخلی و فعال‌سازی کارخانه‌ها و جان یافتن اشتغال بی‌جان و همچنین فعال شدن تعاونی‌ها و حمایت از بخش خصوصی را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: رسانه های آمریکایی از ابتدای انقلاب تاکنون در ایجاد جنگ روانی شکست خورده هستند.

وی افزود: امروز هیمنه آمریکا در میان کشورها شکسته شده است و هرروز به زوال می‌رود و ایران در فضای فعلی به‌سوی اقتدار و پیشرفت حرکت کرده است.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با دانش آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان گفت: چالش ما با آمریکا از 40 سال گذشته تاکنون است و آن ها از شیوه حکومت و مردم‌سالاری دینی و رفتار ما ناراحت بوده و در سه جبهه با مردم ایران دچار چالش هستند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی نخستین محور اقدامات نظامی علیه انقلاب اسلامی بود که عراق به نیابت از آمریکا با ما جنگید و از ایران شکست خورد.

یعقوبی با بیان اینکه جنگ اقتصادی محور دوم عملیات آمریکا علیه ملت ایران بوده، اظهار کرد: آمریکا خود دچار چالش‌های اقتصادی و با کسری بودجه مواجه شده است و به عربستان برای بهبود اقتصاد فلج خود تمسک یافته است.

وی علامت افول قدرت آمریکا را عدم امکان استقلال در برخورد نظامی دانست و افزود: آمریکا با همکاری عربستان نیز شکست‌خورده است و امروز جبهه مقاومت را در برابر خود می‌بیند.

انتهای پیام.

captcha