بسیج بازوی توانمند انقلاب و ولایت در تنگناهای کشور است
کد خبر: 3766457
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
امام جمعه اسالم:

بسیج بازوی توانمند انقلاب و ولایت در تنگناهای کشور است

گروه اجتماعی - حجت الاسلام باقری توانایی ها و کارآمدی های بسیج را بسیار بالا دانست و گفت: بسیج به عنوان نیروی مردمی و بازوی توانمند انقلاب و ولایت در تنگناها به داد کشور و مردم می رسد.

بسیج بازوی توانمند انقلاب و ولایت در تنگناهای کشور است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 2 آذرماه در خطبه های نماز جمعه این شهر به مسئله ربا و نزول که متاسفانه دامن گیر بسیاری از افراد و خانواده ها شده اشاره کرد و با بیان آیات و روایات به بیان قبح و عواقب شوم این مسئله پرداخت و افزود: طبق آیه قرآن رباخواری جنگ با خدا و پیامبر است و اثر آن در نسل های بعد آشکار خواهد شد.

وی با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) به بیان ویژگی ها و صفات اخلاقی پیامبر به عنوان الگو و اسوه برای مسلمانان پرداخت و با اشاره به خدمات علمی امام صادق(ع)، اظهار کرد: گستره دانشگاه امام صادق(ع) آنقدر بزرگ بود که حتی علمای اهل سنت نیز از آن امام کسب فیض نموده اند.

این کارشناس دینی، ضمن تبریک و بزرگداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: توانایی ها و کارآمدی های بسیج بسیار بالاست و به عنوان نیروی مردمی و بازوی توانمند انقلاب و ولایت در تنگناها به داد کشور و مردم می رسد.

امام جمعه اسالم ادامه داد: بسیج مصداق واقعی شجره طیبه است که همواره رویش ها و ثمرات آن در هر دورانی تازه و جدید می شود و اگر روحیه بسیجی در کشور حاکم شود، هیچ دشمنی نمی تواند به کشور ما چپ نگاه کند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان در 30 آبان در فومن، یاد شهید «بهرام حجتی»، تنها شهید طلبه شهرستان تالش که اهل بالاده اسالم بود را گرامی داشت و به تبیین فضایل اخلاقی و خدمات این شهید بزرگوار در دوران خدمت خود پرداخت.

حجت الاسلام باقری افتتاح آزمایشی راه آهن قزوین – رشت و اتصال استان گیلان به شبکه ریلی کشور را به مردم گیلان تبریک گفت و یادآور شد: از تلاش های بی وقفه فرزند گیلان در دولت، دکتر نوبخت جهت پیگیری و تکمیل این پروژه تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که این اتفاق مبارک زمینه های اشتغال و رشد اقتصادی بیشتر در استان گیلان را فراهم آورد.

انتهای پیام

captcha