نمایندگان مجلس آرام و قرار را از مفسدان اقتصادی بگیرند
کد خبر: 3768207
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
امام جمعه اسالم:

نمایندگان مجلس آرام و قرار را از مفسدان اقتصادی بگیرند

گروه اجتماعی - حجت الاسلام باقری، از مجلس و نمایندگان خواست تا در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی از قدرت نظارتی خود غافل نشوند و با استفاده از این اهرم فشار قوی آرام و قرار را خائنان و مفسدان اقتصادی بگیرند.

نمایندگان مجلس آرام و قرار را مفسدان اقتصادی بگیرند

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 9 آذرماه در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به آیه 70 سوره مبارکه احزاب مبنی بر لزوم بیان حرف راست و محکم و استوار، خواستار پرهیز از گفتن سخن و ادعاهای بی سند و بی دلیل و متهم کردن دیگران شد و اظهار کرد: بسیار زشت است که یک وزیر پرتلاش و خوشنام که چندین بار هم مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، حرف بی سند بزند و خودش هم اقرار کند که سند و دلیلی برای حرف خود در مورد پولشویی ندارد.

وی با بیان اینکه خیلی ها سعی کردند برای تصویب قانون «FATF» و بندها و لایحه های مختلف آن به هر دری بزنند و پولشویی را بهانه کردند، گفت: این قانون در کشورهایی که عضو این معاهده و قرارداد هستند نتوانسته جلوی پولشویی را بگیرد و در سال گذشته میلادی در اروپا و آمریکا رقم بسیار بالایی پولشویی صورت گرفته که یقینا در کشور ما هم جوابگو نخواهد بود.

این کارشناس دینی، با گرامیداشت دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مدرس به تنهایی در مقابل زیاده خواهان دوران خود ایستاد.

امام جمعه اسالم اضافه کرد: امروز هم نمایندگان مجلس بدانند که اگر با شجاعت در مقابل ظلم و خیانت بایستند مردم نیز قدردان و پشتیبان آنها خواهند بود و فراموش نکنند که آنها وکیلان و نمایندگان مردم هستند و باید حامی و طرفدار مردم باشند، نه وکیل الدوله که فقط در خدمت دولت ها و اهداف آنها باشند.

وی از مجلس و نمایندگان خواست تا در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی از قدرت نظارتی خود غافل نشوند و با استفاده از این اهرم فشار قوی آرام و قرار را خائنان و مفسدان اقتصادی بگیرند و در عمل نشان دهند که مجلس واقعا در راس امور قرار دارد.

حجت الاسلام باقری، ضمن گرامیداشت هفته نیروی دریایی از زحمات دلاوران و دریادلان نیروی دریایی مستقر در استان گیلان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نیروی دریایی در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد و با افزایش توان دفاعی خود حتی اجازه تهدید کشور را به دشمنان نخواهد داد.

وی به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ثمره و نتیجه روحیه مقاومت، پیروزی، اقتدار و پیشرفت است و نمونه عینی آن را در شکست های اخیر اسرائیل شاهد هستیم.

امام جمعه اسالم تاکید کرد: دوری از وحدت و امت یکپارچه اسلامی سرنوشتی شبیه سرنوشت آل سعود در منطقه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha