برپایی نمایشگاه لباس سنتی اسلامی - ایرانی در دانشگاه‌های خرم‌آباد
کد خبر: 3771831
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

برپایی نمایشگاه لباس سنتی اسلامی - ایرانی در دانشگاه‌های خرم‌آباد

گروه فرهنگی - در راستای ترویج سبک پوشش سنتی اسلامی، نمایشگاه لباس سنتی اسلامی ـ. ایرانی طی روزهای ۱۷ الی ۲۱ آذر در دانشگاه‌های لرستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه لباس سنتی اسلامی ـ ایرانی در  جهاددانشگاهی خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌همت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاددانشگاهی لرستان و انجمن دانشجویی ویرمان این مرکز و در راستای ترویج سبک پوشش سنتی اسلامی، جهاددانشگاهی خرم‎آباد هفدهم آذرماه جاری میزبان برگزاری نمایشگاه لباس سنتی ـ اسلامی شد.
منصوره میر، مسئول نمایشگاه لباس سنتی اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به مشارکت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان و انجمن دانشجویی ویرمان این مرکز برپایی این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه لباس‌های سنتی و تلفیقی با الما‌ن‌گیری از «گلونی» در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‎آباد برپا شد.
وی با اشاره به این‌که این نمایشگاه علاوه‌بر جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و لرستان نیز برپا شده است، اضافه کرد: در این نمایشگاه 15 اثر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت این در حالی‌است که در برپایی نمایشگاه از ساده‌ترین پوشش‌ها استفاده شده است.

یادآور می‏‌شود، نمایشگاه مذکور 17 آذر در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‎آباد، 18 آذر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19 و 20 آذر در دانشگاه لرستان، 21 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد برپا شده است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۴
0
0
چقدر خوش اقبالیم که در شهر و استان لرستان چنین بانوی با سلیقه ایی هستن و بیشتر آنکه فرهنگ و پوشش ما به همگان شناسایی شود
امیدوارم بازهم شاید هنرنمایی این بانوی هنرمند باشیم
captcha