افزایش اعتبار روستاهای پیش‌رو در امر زکات
کد خبر: 3772533
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

افزایش اعتبار روستاهای پیش‌رو در امر زکات

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با تأکید بر ضرورت تشویق روستاها و مناطق پیش‌رو در امر پرداخت زکات، اظهار کرد: تخصیص اعتبار روستاهای پیش‌رو در امر زکات افزایش پیدا می‌کند.

تخصیص اعتبار روستاهای پیشرو در امر زکات افزایش می‌یابد

به گزارش ایکنا از لرستان، علی هادی‌چگنی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان‌ امروز شنبه، ۲۴ آذرماه در جلسه شورای اداری لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن تقدیر از دست اندرکاران جمع‌آوری فریضه الهی زکات، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه بیشتر در زکات، روستاهایی که بیشترین کمک را داشتند از تخصیص اعتبار بیشتری برخوردار می‌شوند.
وی با تاکید بر لزوم معرفی روستاهای پیش‌رو در امر زکات، بیان کرد: این روستاها در خصوص اعتبارات عام‌المنفعه مانند مساجد و جاده دسترسی بیشتر حمایت می‌شوند.
حجت‌الاسلام مهدوی‌امین نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون روستاها به جهت تبیین و ترویج زکات در جامعه، اظهار کرد: یکی‌از مباحث مهم در حوزه فرهنگ‌سازی زکات شبکه عظیم مبلغان هستند که در مناسبت‌های مذهبی حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که ۱۳۵ روحانی دائم در روستاهای استان مستقر هستند، ادامه داد: غالباً این روحانیون مسئول زکات هستند و کمک‌یار شورای زکات هستند این در حالی‌است که در مناسبت ایام فاطمیه نیز زکات در اولویت مباحث روحانیون قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶
0
0
سه سال در روستا مستقر هستم هنوز کسی یک ریال به عنوان زکات تحویل نداده است
captcha