توزیع 45 هزار جلد کتاب در مساجد استان بوشهر
کد خبر: 3773195
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

توزیع 45 هزار جلد کتاب در مساجد استان بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ تعداد 45 هزار جلد کتاب ویژه گروه سنی کودکان، نوجوانان و عمومی در قالب بیش از 1350 عنوان کتاب به کتابخانه‌های مساجد 10 شهرستان بوشهر توزیع و ارسال شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علیرضا پولاد، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، امروز، 26 آذر، در جمع خبرنگاران نشریات و رسانه‌ها اظهار کرد: 45 هزار جلد کتاب ویژه گروه سنی کودکان، نوجوانان و عمومی در بیش از 1350 عنوان به کتابخانه‌های مساجد 10 شهرستان بوشهر ارسال و توزیع شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه 140 کتابخانه مخزن‌دار کانونی در سطح استان بوشهر فعالیت می‌کنند، افزود: 52 درصد از کتابخانه مخزن‌دار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کتابخانه مخزن‌دار روستایی هستند.

ترويج فرهنگ مطالعه؛ كاهش آسيب‌های اجتماعی

وی ترویج فرهنگ مطالعه در میان جوانان و نوجوان را یکی از اهداف این حرکت بزرگ فرهنگ برشمرد و بیان کرد: ترويج فرهنگ مطالعه و علم‌آموزی باعث كاهش آسيب‌های اجتماعی می‌شود و لذا نقش مطالعه در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه مؤثر است.

کتاب‌خوانی دروازه پیشرفت توسعه فرهنگی است

پولاد در پایان با اشاره به اینکه دين اسلام به كتاب و كتابت عجين شده است، بیان کرد: کتاب‌خوانی دروازه پیشرفت و راه توسعه فرهنگی است و بدین منظور باید برنامه‌ريزی فرهنگی برای ترويج كتاب‌خوانی در تمامی نقاط شهری و روستایی کشور انجام شود.

حامد فکوری

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۱
0
0
لطفا شهرهای محروم و فعالان قرآنی آنجا را هم ببینید و خبر تهیه کنید
captcha