حریق در مدرسه دخترانه دو قربانی گرفت
کد خبر: 3773750
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
در زاهدان؛

حریق در مدرسه دخترانه دو قربانی گرفت

گروه اجتماعی- به‌دنبال حادثه حریق که امروز، 27 آذرماه در دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی دخترانه اسوه حسنه زاهدان رخ داد، چهار دانش‌آموز دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند، که متأسفانه دو تن جان خود را از دست دادند.

حریق در مدرسه دخترانه دو قربانی گرفت

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌دنبال حادثه حریق که امروز، 27 آذرماه در دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی دخترانه اسوه حسنه زاهدان رخ داد، چهار دانش‌آموز دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند، که متأسفانه دو تن جان خود را از دست دادند.
فریبرز راشدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این خصوص بیان کرد: این واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان بوده که طعمه حریق شد.
وی علت این حادثه را آتش گرفتن بخاری نفتی اعلام کرد و افزود: این مرکز آموزشی دارای 59 کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم‌های آتش نشانی، این کودکان از محل حادثه خارج شدند.
در این حادثه، چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام‌های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که دو نفر به نام‌های مونا خسروپرست و صبا عربی جان خود را از دست دادند.

مدیر و مربی مدرسه بازداشت شدند
حجت‌الاسلام موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند و با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده و در این زمینه دستور بازداشت آن‌ها صادر شد.

حریق در مدرسه دخترانه دو قربانی گرفت

مونا خسروپرست

انتهای پیام

captcha