۱۶۱ واحد اقامتی ایلام پذیرای مهمانان نوروزی هستند
کد خبر: 3784633
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
شنبه‌زاده:

۱۶۱ واحد اقامتی ایلام پذیرای مهمانان نوروزی هستند

گروه اجتماعی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: برای نوروز امسال ۱۶۱ واحد اقامتی و پذیرایی برای مهمانان نوروزی در استان ایلام پیش‌بینی شده است.

161 واحد اقامتی ایلام پذیرای مهمانان نوروزی هستند
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: این واحدها شامل دفاتر، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خانه مسافر، واحدهای بین راهی، سفره‌خانه، مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و گردشگری، گردشگری ساحلی و سلامت همچنین مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف هستند.
وی افزود: بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی این استان در آستانه نوروز 98 با هدف بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی به‌صورت مشترک از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، زائرسراها، خانه‌های مسافر و مجتمع‌های بین راهی از سوم بهمن‌ماه جاری آغاز شده است.
شنبه‌زاده یادآور شد: کمیته نظارت بر این واحدها متشکل از تیم‌های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن استان ایلام تشکیل شده است.
وی تأکید کرد: تا پایان تعطیلات نوروز 98 نظارت‌های مستمر بر کیفیت، نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.
شنبه‌زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، گران‌فروشی و دیگر موارد پس از اخطارهای لازم در صورت عدم رفع مشکل، نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: سال گذشته 487 هزار و 831 گردشگر وارد استان ایلام شد که امسال پیش‌بینی می‌شود این میزان 6 درصد افزایش یابد.
شنبه‌زاده یادآور شد: استان ایلام دارای 24 اقامتگاه بوم‌گردی فعال است که با توجه به طبیعت چهارفصل می‌تواند پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.
انتهای پیام
captcha