یک‌هزار کلاس درس آماده استقبال از مسافران نوروزی
کد خبر: 3796939
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

یک‌هزار کلاس درس آماده استقبال از مسافران نوروزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال یک هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه در سطح استان برای اسکان فرهنگیان و میزبانی مسافران نوروزی فروردین‌ماه ۹۸ آماده‌سازی شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز، 20 اسفندماه در جمع اصحاب رسانه گفت: آموزش و پرورش هر سال در تعطیلات عید، با توجه به نیاز معلمان و فرهنگیان به اسکان نوروزی، مدارس را تجهیز و آماده ارائه خدمات اقامتی می‌کند.
وی اظهار کرد: امسال یک‌هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه در سطح استان برای اسکان فرهنگیان و میزبانی مسافران نوروزی فروردین‌ماه ۹۸ آماده‌سازی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه رزرو اینترنتی کلاس‌ها، باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم سطح استان آغاز شده است، ادامه داد: معلمان و فرهنگیان متقاضی می‌توانند تا 24 اسفندماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.eskan.medu.ir جهت ثبت‌نام و رزرو مکان مورد نظر اقدام کنند.
نخعی بیان کرد: مدارس طرح اسکان از لحاظ بهداشت، امکانات و اصول ایمنی بازدید شده و سعی شده تا حتی‌المقدور از مدارس نوساز جهت اسکان مسافران نوروزی استفاده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه نوروز سال آینده خدمات اسکان در مدارس سیستان و بلوچستان در سه گروه «الف»، «ب» و «ویژه» ارائه می‌شود، افزود: تمهیدات لازم برای اسکان بهتر فرهنگیان صورت گرفته تا اسکان فرهنگیان از 24 اسفندماه در استان آغاز و تا 14 فرودین‌ماه ادامه یابد.

انتهای پیام

captcha