ضرورت عمل به قرآن در سال جدید جهت دستیابی به آرامش و آسایش
کد خبر: 3798248
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲
عباس سلیمی در پیام نوروزی تأکید کرد:

ضرورت عمل به قرآن در سال جدید جهت دستیابی به آرامش و آسایش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پیشکسوت قرآنی کشور در پیام نوروزی خود بر ضرورت پیروی و عمل به قرآن در سال جدید جهت دستیابی به آرامش و آسایش تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ خادم‌القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1398 بیان کرد: این کلام نورانی خداوند بزرگ است که می‌فرماید «اعْلَمُوا أَنَّ الله یحْی الأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها»، «بدانید که البتّه خداوند زمین را پس از مردن آن، زنده خواهد کرد». حلول سال نو و بهار طبیعت در حقیقت جلوه‌ای از قدرت و عظمت خداوند بزرگ و مهربان است.
وی ادامه داد: امیدوارم ان‌شاءالله در سال جدید که مقارن با آغاز دهه پنجم از انقلاب شکوهمند اسلامی است، همه ایام و لیالی شما ملت بزرگ قرآنی، هموطنان عزیز و ارجمند و امت اسلام قرین شادی و نیکبختی باشد و خداوند بزرگ به همه ما توفیق آن مرحمت فرماید تا در سایه‌سار قرآن کریم با پیروی از قرآن شریف و دستورات شارع مقدس بتوانیم شاهد حاکمیت عدالت، آرامش و آسایش و شادکامی برای آحاد ملت عزیز و بزرگوارمان باشیم.
سلیمی تصریح کرد: این کمترین شاگرد قرآن حلول سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را که مقارن با ایام فرخنده ماه رجب است، به محضر مبارک یکایک شما عزیزان بزرگوار به‌ویژه جامعه بزرگوار قرآنی و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی عرض تبریک و تهنیت دارم و امیدوارم که خداوند متعال به همه ما توفیق پیروی و عمل به قرآن کریم و حسن عاقبت در این راستا را مرحمت فرماید. وَ صَلَّی اللَّهُ مُحَمَّدوَ آلِهِ الطَّاهِرِین


انتهای پیام

captcha