احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3803151
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد طی سال جاری خبر داد.

احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امدادبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، امروز، 24 فروردین ماه در بجنورد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۴ استان کشور از سیلاب اخیر آسیب دیدند، اظهار کرد: امسال ۳۰ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای آسیب‌دیده احداث و تعمیر می‌شود.
وی با تأکید بر تسهیل فرآیند ضمانت وام‌های مسکن مددجویان سیل‌زده، گفت: با همکاری بانک‌ها و پذیرش ضمانت زنجیره‌ای مشکل خانواده‌های مددجو در این حوزه حل می‌شود.
بازیان با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار میلیارد تومان به بخش تأمین مسکن اختصاص داده‌ایم، گفت: با احتساب مبالغ تسهیلات و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برای تأمین مسکن مددجویان دو هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته کمیته امداد توانست ۹۰ هزار خدمت مسکن در قالب یک هزار میلیارد تومان ارائه دهد، خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار مورد احداث مسکن و انجام ۶۰ هزار مورد تعمیرات ازجمله این خدمات بود.
وی با اشاره به ساخت و تعمیر ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه در سال گذشته، گفت: پنج هزار مورد تعمیرات و ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان آسیب‌دیده کرمانشاه طی سال قبل ارائه شد.
بازیان یکی از اقدامات مهم کمیته امداد را تمرکز بر روی مسکن و اثربخشی آن در توانمندسازی مددجویان برشمرد، افزود: مسکن یکی از مؤلفه‌های مهم در افزایش اعتماد به‌ نفس و امنیت محرومان است و سایر خدمات کمیته امداد مکملی مناسب برای هم هستند.
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد با تأکید بر نگاه متمرکز مجموعه کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده، گفت: یک برنامه مشخص و هدفمند برای رسیدن به اهداف جامع مسکن طی سال جاری مورد نیاز است.
انتهای پیام

captcha