برپایی نمایشگاه منطقه‌ای مُد در دانشگاه کوثر بجنورد
کد خبر: 3803317
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

برپایی نمایشگاه منطقه‌ای مُد در دانشگاه کوثر بجنورد

گروه فرهنگی ــ رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور در بجنورد برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه منطقه‌ای مد در دانشگاه کوثر بجنورد

علیرضا حسینی، رئیس دانشگاه کوثر بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: این نمایشگاه دانشجویان دختر و کارآفرینان از استان‌های خراسان‌شمالی، رضوی و جنوبی، مازندران، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و سیستان و بلوچستان حضور دارند و تولیدات خود را برای عرضه به نمایش می‌گذارند.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه منطقه‌ای را الگوسازی در حوزه مد، لباس و صنایع دستی، پاسداشت هویت ایرانی و اسلامی، ایجاد زمینه ترویج فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی در دانشگاه عنوان کرد، گفت: ارتقای توانمندی‌ها، مهارت‌های دانشجویان دختر و ورود به فضای کسب و کار از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
حسینی افزود: این نمایشگاه با همکاری وزارت علوم، تحققیات و فناوری، معاونت فرهنگی این وزارت و معاونت امور زنان و خانواده دفتر ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 33 غرفه برای این امر آماده شده است، یادآورشد: اما باتوجه به استقبال دانشگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود که این تعداد به بیش از 60 مورد برسد، این نمایشگاه در بازار روز بجنورد از هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری برپا می‌شود.
حسینی برگزای شب فرهنگی، موسیقی محلی، کارگاه آموزشی، گل گشت از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، برپایی چادر عشایری، پخت غذای سنتی از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برشمرد.
انتهای پیام

captcha