حمایت از سپاه سیلی محکم بر دهان یاوه‌گویان است
کد خبر: 3803596
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

حمایت از سپاه سیلی محکم بر دهان یاوه‌گویان است

گروه سیاسی ــ فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی، با بیان اینکه حمایت ما از سپاه سیلی محکم بر دهان استکبار جانی و یاوه‌گویان است، افزود: سپاه نه تنها یک نیروی مردمی بلکه یک قدرت منطقه‌ای است.

حمایت از سپاه یک سیلی محکم بر دهان یاوه گویان است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی استان امروز، 25 فروردین در جمع نیروهای این سازمان اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است.
وی با اشاره به اینکه سپاه نه تنها یک نیروی مردمی بلکه یک قدرت منطقه‌ای است، افزود: سپاه پاسداران نیرویی پرقدرت است که در طول عمر با برکت خود از جمله ۸ سال دفاع مقدس با سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.
مظاهری با اشاره به اینکه امروز کشورما و تمام ملت ایران یک صدا شعار من هم سپاهی هستم را سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: این شعار پر محتوا به دشمنان ما نشان می‌دهد که نه تنها نیروهای مسلح با یکدیگر متحد هستند بلکه ملت ایران اسلامی نیز با تمام توان در کنار تمام نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران قرار دارند.
وی ادامه داد: امروزاتحاد نیروهای مسلح ایران اسلامی به دنیا نشان داده که هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد و این افتخاری است که به برکت خون پاک شهدا، همدلی نیروها، حمایت‌های مردم به ویژه بینش حکیمانه رهبر انقلاب نصیب مان شده است.
وی با تأکید بر اینکه این اتحاد و همدلی هیچ گاه از هم گسسته نمی‌شود، یادآورشد: اتحاد ملت و نیروهای مسلح و خصوصا مسئولان همواره بیش از پیش ادامه دارد و ما نیز شاهد آن هستیم که این برادری و برابری سبب شده تا این چنین در منطقه و حتی سطح دنیا مطرح شویم.
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه تمام نیروهای مسلح از یک خون هستند، گفت: حمایت ما از سپاه یک سیلی محکم بر دهان استکبار جانی و یاوه‌گویان است.
وی در پایان ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمریکا و حامیانش که خود عامل تشکیل و حامی گروه‌های تروریستی در منطقه هستند چنانچه بخواهند به هر دلیلی در این کشور ایجاد نا امنی کنند با همدلی و همکاری تمام نیروهای مسلح و مردم کاری خواهیم کرد که این یاوه گویان از اقدام بی جا و احمقانه خود پشیمان شوند.
انتهای پیام

captcha