مردم ایران از فعالیت‌های نظامی و فرهنگی سپاه حمایت می‌کنند
کد خبر: 3804036
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

مردم ایران از فعالیت‌های نظامی و فرهنگی سپاه حمایت می‌کنند

گروه سیاسی- رئیس حوزه علمیه شهرستان اسفراین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط یک لشکر نیست بلکه همه ملت ایران و تمام کشور سپاهی هستند و از این نهاد ارزشمند حمایت کرده و نخواهند گذاشت ذره‌ای خلل به فعالیت‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و عملکرد بشردوستانه سپاه وارد شود.

سپاه فقط یک لشگر نیست، بلکه همه ملت ایران سپاهی هستند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابراهیمی، رئیس حوزه علمیه شهرستان اسفراین، امروز، 26 فروردین ماه در تجمع طلاب وروحانیون مدارس علمیه این منطقه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت اقدام ابلهانه آمریکا و با اشاره به اینکه خداوند احمق‌ترین احمق‌ها را دشمن مسلمانان قرار داده است، اظهارکرد: حماقت آنها از آنجا نشئت می‌گیرد که اعلام کردند سپاه پاسداران تروریست بوده درحالی که سپاهیان دراین حادثه اخیر از جان گذشته و جهادی مشغول خدمت بودند و این تصمیم وقیحانه نسبت به سپاه در این برهه از زمان سبب محبوبیت بیشتر این نهاد مقدس شد.
الهی‌راد، فرمانده سپاه اسفراین نیز در این مراسم، بیان کرد:این عنوانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا به یک نهاد خدمتگزار، مردمی و ایثارگر داد در واقع خطاب به همه ملت ایران بود چون دایره پاسداری انقلاب اسلامی از حوضه این لباس سبز بیرون است.
وی خاطرنشان کرد: روحانیون که پاسداران انقلاب هستند و مردم که تفکر بسیجی وانقلابی دارند در دایره پاسداری از انقلاب بوده و این باراولی نیست که آمریکا ملت ایران را تروریسم خوانده است.
فرمانده سپاه اسفراین با اشاره به حرکات زبون آمریکا، افزود: این یک تصمیم احساسی و یکباره نیست، این عقده جمع شده ۴۰ساله از انقلاب اسلامی است که موقعیت آمریکا وامنیت اسرائیل را در منطقه به خطر انداخته وهمه این کارها به سبب امنیت اسرائیل است.
الهی‌راد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: امنیت اسراییل هیچ‌گاه تأمین نخواهد شد واین تصمیمات نه تنها ما را تضعیف نخواهد کرد بلکه با اقتدار بیشتر راه را ادامه خواهیم داد.
حجت‌الاسلام محمودیان، امام‌ جمعه شهرستان اسفراین نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژگی‌های رهروان و پیروان قرآن و عترت در جهاد و مجاهدت اشاره کرد.
وی با محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا و قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، افزود: این اقدام آمریکای جهانخوار منجر به انسجام بیش از پیش گروه‌های گوناگون در کشورشده است.
انتهای پیام

captcha