رستوران‌های البرز از افطار تا سحر مجاز به فعالیت هستند
کد خبر: 3809246
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

رستوران‌های البرز از افطار تا سحر مجاز به فعالیت هستند

گروه اجتماعی ــ فرماندهی انتظامی البرز، در اطلاعیه‌ای یادآور شد که به مناسبت ماه مبارک رمضان رستوران‌ها و مراکز ارائه خدمات غذایی از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و فعالیت این مراکز خدماتی از افطار تا سحر مجاز است.

رستوران‌های البرز در ماه رمضان از افطار تا سحر مجاز به فعالیت هستند

به گزارش ایکنا از البرز، فرماندهی انتظامی البرز، در اطلاعیه‌ای یادآور شد که به مناسبت ماه مبارک رمضان رستوران‌ها و مراکز ارائه خدمات غذایی از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و فعالیت این مراکز خدماتی از افطار تا سحر مجاز است.

در این اطلاعیه آمده است:
فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، ماهی كه ابتدای آن رحمت و سرانجام آن آزادی دل از تاریكی‌هاست را به ملت شریف و مومن تبریك و تهنیت عرض كرده و اظهار امیدواری می‌کنیم طاعات و عبادات بندگان خدا مقبول درگاه ایزد منان قرار گیرد.
مسلماً امسال نیز همچون سال‌های پیش، با رعایت هر چه بیشتر حرمت ماه مبارك رمضان و حفظ نظم و امنیت هنگام حضور در آئین‌های مذهبی و با همكاری مداوم و موثر مردم خداجوی استان البرز با ماموران نیروی انتظامی شاهد آرامش، امنیت اجتماعی و كاهش تخلفات خواهیم بود.
نیروی انتظامی استان البرز همانند گذشته از تلاش و كوشش در راستای حفظ حرمت دینی و رعایت حقوق شهروندان، برای خدمت به مردم عزیز فروگذاری نكرده و امیدوار است شهروندان نیز در راه تداوم و تعمیق تعامل و همكاری مسئولانه خود به ویژه با رعایت شعائر دینی در این ماه مبارك ، خادمان خود را در خدمتگذاری هر چه بهتر یاری كنند.
فرماندهی انتظامی استان البرز از هموطنانی كه به دلیل مسافرت، بیماری و یا به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند تقاضا كرد از هرگونه اعمال و رفتاری كه دلالت بر تظاهر به روزه‌خواری است مانند خوردن،‌ آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز كرده و ضمن احترام به حقوق سایران، حرمت این ماه را رعایت کنند.
در این ماه گشت‌های پلیس ویژه‌تر فعالیت می‌کنند به خصوص در ایام لیالی قدر که مردم مذهبی و متدین استان البرز منازل خود را ترک می‌کنند، پلیس وظیفه دارد از حریم آنان پاسداری کند.
گفتنی است به مناسبت ماه مبارک رمضان رستوران‌ها و مراکز ارائه خدمات غذایی از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و فعالیت این مراکز خدماتی از افطار تا سحر مجاز است و با آن دسته از افراد یا صنوفی كه حرمت ماه مبارك رمضان را رعایت نكرده و نسبت به شعائر دینی و مذهبی بی‌توجهی كنند، حسب وظیفه برخورد قانونی خواهد شد و بازدیدهای غیرمترقبه از صنوف، جزو برنامه‌های پلیس در ماه مبارک رمضان است.
از عموم هموطنان انتظار می‌رود با رعایت هنجارهای اخلاقی و اجتماعی متناسب با این ماه معنوی بر شكوه آن بیافزایند و نیروی انتظامی استان البرز نیز در پاسخ به انتظار مردم روزه‌دار با معدود افرادی كه رعایت این فضای الهی و معنوی را نمی‌‌كنند، برخورد قانونی خواهد كرد.
با توجه به اینکه برنامه‌های پلیس تامین نظم و امنیت عمومی و امکان حضور مردم در مساجد، تکایا و اجرای طرح های انتظامی - ترافیکی است، طرح‌های ترافیکی ویژه جهت رفاه حال هموطنان، به خصوص در مواقع افطار که ترافیک بیشتر می‌شود و شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر برگزار می‌شود در استان البرز به اجرا درخواهد آمد.
انتهای پیام

captcha