کمک ۷۰۰ میلیون تومانی ‌به مددجویان مناطق محروم خراسان‌شمالی
کد خبر: 3811250
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

کمک ۷۰۰ میلیون تومانی ‌به مددجویان مناطق محروم خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان مناطق محروم خراسان‌شمالی

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان درگفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه این اعتبار در قالب کمک موردی و جهیزیه به مددجویان ساکن مناطق محروم این استان پرداخت شده است، افزود: سال گذشته خدمات حمایتی متنوعی در راستای کمک به معیشت و زندگی مددجویان مناطق محروم در قالب خدمات درمانی، جهیزیه، خرید لوازم زندگی و کمک نقدی ارائه شده است.
وی به خرید و توزیع ۳۲ دستگاه آبگرمکن و هزار و ۳۳۰ دستگاه بخاری و لوازم سرمایشی ویژه مددجویان اشاره کرد، ادامه داد: برای حمایت از دانش آموزان نیزحدود سه هزار بسته تحصیلی و لوازم‌التحریر خریداری و اهدا شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به ارائه خدمات کمک پزشکی در مناطق محروم، گفت: حدود ۲۲۰ میلیون تومان نیز برای چشم پزشکی و دندان پزشکی خانوارهای تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
الهی‌راد اهدای ۲۰۰ کارت هدیه کمک هزینه جهیزیه با سرانه سه میلیون تومان را از دیگر خدمات ارائه شده به مناطق محروم عنوان کرد، افزود: علاوه بر این برای کمک به رفاه این خانوارها نیز سال گذشته ۱۳ هزار خانوار محروم به صورت عادی و تبصره ۱۴ تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند.
وی از اختصاص چهار میلیارد تومان اعتبار برای تهیه اثاثیه منازل آسیب‌دیده مددجویان در سیل و بارندگی امسال خبر داد، یادآورشد: بیش از هفت هزار لوازم منزل در قالب فرش، یخچال، تلویزیون، پتو، موکت، اجاق گار در قالب این کمک‌ها به خانوارهای مددجو ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار مسکن آسیب دیده ازسیل در استان وجو دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۲۷۵۱ و یا شماره‌حساب ۰۱۱۱۷۰۸۶۲۰۰۰۱ در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha