اجرای برنامه‌های مستمر باعث گسترش فرهنگ نماز می‌شود
کد خبر: 3814198
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

اجرای برنامه‌های مستمر باعث گسترش فرهنگ نماز می‌شود

گروه اجتماعی- رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: بصیرت‌افزایی در حوزه نماز و برنامه‌های مستمر سالانه در این بخش باعث گسترش فرهنگ نماز در جامعه می‌شود.

رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : بصیرت افزایی در حوزه نماز و برنامه های مستمر سالانه در این بخش باعث گسترش فرهنگ نماز در جامعه است.به گزارش ایکنا از یزد، آرش نواب، رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد 2 خردادماه در حاشیه نشست امضا تفاهم نامه همکاری با ستاد اقامه نماز استان، بصیرت افزایی در حوزه نماز و برنامه‌های مستمر سالانه در این بخش را باعث گسترش فرهنگ نماز در جامعه توصیف و اظهار کرد: این اقدام در سال‌های اخیر در سطح کارکنان و خانواده‌ها به صورت مستمر در حال انجام است که توسط شورای فرهنگی و بسیج به صورت برنامه ریزی شده و در سطح گسترده اجرا می‌شود.
وی توانمندسازی فعالان نماز با برگزاری دوره‌های آموزشی و استانداردسازی فضای نمازخانه‌ها را جزء اقدامات سال گذشته شورای فرهنگی بیان کرد و گفت: برگزاری نشست‌های منظم شورای فرهنگی برای ترویج فرهنگ نماز و نشست‌های تخصصی فعالان اجرایی نماز در طول سال برگزار می‌شود.
این مسئول برپایی همیشگی نماز جماعت در مجموعه ستاد و مدیریت‌های برق، تجهیز نمازخانه‌ها و پایش مستمر نماز با بازدیدهای دوره‌ای، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی وضعیت نماز با نظرسنجی و نیاز سنجی را از دیگر اقدمات حوزه نماز برشمرد.
وی تبلیغات پیرامونی با موضوع توسعه و ترویج نماز اول وقت، برگزاری دوره‌های آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان، استفاده از تکنولوژی‌های تبلیغی نوین، اجرای طرح بوستان نماز فرزندان همکار، گلگشت خانوادگی با موضوع نماز و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را نیز مورد اشاره قرار داد.
رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تفاهم نامه مذکور شامل سه راهبرد مهم تمهیدی – مدیریتی، آموزشی و فرهنگی – تبلیغی است که باهدف پشتیبانی معنوی و مادی فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در توزیع برق یزد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

captcha