اجرای طرح «سیمای زندگی» در دانشگاه علوم پزشکی همدان
کد خبر: 3814199
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

اجرای طرح «سیمای زندگی» در دانشگاه علوم پزشکی همدان

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: یکی از اقدامات این مجموعه اجرای طرح «سیمای زندگی» با هدف مشاوره دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه جهت برقراری ارتباط راحت با محیط جدید، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، مشاوره در حوزه تغذیه و اعتیاد است.

اجرای طرح سیمای زندگی در دانشگاه علوم پزشکی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سهیلا پناهی، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی همدان، پنج شنبه، 2 خرداد ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات این مجموعه ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان است.

وی افزود: یکی از اقدامات این مجموعه اجرای طرح «سیمای زندگی» با هدف مشاوره دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه جهت برقراری ارتباط راحت با محیط جدید، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، مشاوره در حوزه تغذیه و اعتیاد است.

پناهی با بیان اینکه 10 مشاوره و یک روان‌پزشک با این مجموعه همکاری دارند اضافه کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و توزیع پرسش نامه‌های شیوع مصرف مواد در میان دانشجویان، از دیگر فعالیت‌های مرکز سلامت روان دانشگاه است. 

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: مشاوره‌های حضوری، انجام تست‌های غربال گری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت کسب مهارت‌های زندگی از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه دانشجویان است.

پناهی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان به مراکز مشاوره دانشگاه، دارای مشکلات در حوزه شکاف نسلی و در مراتب بعدی خودکشی، آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد و ... است.

انتهای پیام

 

captcha