نمایشگاه قرآن همدان پس از سال‌ها وقفه به همت شهرداری برگزار شد
کد خبر: 3814230
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲

نمایشگاه قرآن همدان پس از سال‌ها وقفه به همت شهرداری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول برگزاری نمایشگاه قرآن در استان همدان گفت: از آنجا که خلا برگزاری نمایشگاه قرآن در همدان حس می‌شد از دو ماه گذشته پیگیری‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شد و در نهایت به همت شهرداری همدان تحقق پیدا کرد.

نمایشگاه قرآن همدان پس از سال‌ها وقفه به همت شهرداری برگزار شدبه گزارش ایکنا از همدان، قاسم جهان‌آرا مسئول برگزاری نمایشگاه قرآن در استان همدان، امروز ۲ خردادماه در آئین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: حدود ۱۵ سال گذشته کلنگ‌زنی این مکان با نام قرآن انجام شد، اما از دو سال گذشته شاهد ورود قرآنیان به این مکان هستیم.
وی افزود: از آنجا که خلا برگزاری نمایشگاه قرآن در همدان حس می‌شد از دو ماه گذشته پیگیری‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شد و در نهایت به همت شهرداری همدان تحقق پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با اداره کل ارشاد تصمیمات لازم برای هماهنگی با ناشران اتخاذ شد، بیان کرد: این نمایشگاه حاصل تلاش فعالان قرآنی استان و موسسات سطح شهر است، انتشارات مختلف در این نمایشگاه در بازه ده روزه به عرضه محصولات قرآنی خود می‌پردازند، محفل جزءخوانی روزانه نیز در این مکان برگزار می‌شود علاوه براین نیز غرفه‌های فرهنگی، قرآنی و مشاوره و حضور طلاب از حوزه علمیه و پاسخ به شبهات قرآنی از بخش‌های جنبی نمایشگاه است.
جهان‌آرا با اشاره به اینکه قسمت عظیم نمایشگاه به انتشارات مختلف اختصاص یافته است، ابراز کرد: متاسفانه بن خرید کتاب به این نمایشگاه اختصاص نیافته است که امیدواریم از سوی اداره ارشاد پیگیری‌های لازم برای اختصاص یافتن این بن صورت بگیرد.
انتهای پیام

captcha