آمادگی 4 مرکز اانتقال خون تهران برای پذیرایی از اهداکنندگان خون در شب‌های قدر
کد خبر: 3814235
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

آمادگی 4 مرکز اانتقال خون تهران برای پذیرایی از اهداکنندگان خون در شب‌های قدر

گروه سلامت ــ چهار مرکز انتقال خون وصال، تهرانپارس، شهید ستاری و شهری ری در شب‌های قدر آماده پذیرایی از اهدا کنندگان خون است.

آمادگی 4 مرکز اانتقال خون تهران برای پذیرایی از اهداکنندگان خون در شب‌های قدربه گزارش ایکنا، چهار مرکز جامع انتقال خون تهران در شب‌های قدر آماده پذیریی از روزه‌دارانی است که برای اهدای خون به این مراکز مراجعه می‌کنند.
مرکز جامع انتقال خون وصال، واقع در خیابان وصال شیرازی، بالاتر از خیابان طالقانی اداره کل انتقال خون استان تهران در شب‌های قدر از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم ویژه این شب‌ها فعال است و در روز‌ها و شب‌های دیگر ماه مبارک نیز از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از اهدا کنندگان است.
علاووه بر مرکز وصال شیرازی، سه مرکز تهرانپارس واقع در ضلع غربی پارک پلیس، مرکز جامع شهید ستاری واقع در بزرگراه ستاری، ورودی باغ فیض و شهرری واقع در خیابان شهید کریمی شیرازی (خ استخر) فعال هستند.
پذیرش داوطلبان اهدای خون در مراکز جامع تهرانپارس، ستاری و شهرری روز جمعه سوم خرداد همزمان با شب قدر از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴ و پنجم و هفتم خرداد ۱۳۹۸ مصادف با دومین و سومین شب قدر از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۴ انجام می‌شود.
همچنین دوشنبه ششم خرداد مصادف با ۲۱ رمضان؛ روز شهادت حضرت علی (ع) مرکز وصال تنها مرکزی است که داوطلبان اهدای خون می‌توانند، مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha